مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی یزد با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی جشنواره رویش گفت: ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان در جشنواره ادبی- هنری رویش در سطح دانشگاه‌های استان یزد آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 26 October 2015

به گزارش تابناک یزد،سالاری، مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی یزد، با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی- هنری رویش در سطح دانشگاه های استان یزد گفت: جشنواره رویش در ۱۱ قالب شعر، خاطره نویسی، تئاتر، فیلم کوتاه، فیلم مستند، نماهنگ، سرود، پویانمایی، عکاسی، طراحی پوستر و کاریکاتور اجرا خواهد شد که شرکت کنندگان تا تاریخ 5 آذرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در ناحیه بسیج دانشجویی یزد ارسال کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی، جذب و ارتقای دانشجویان متعهد در عرصه هنر و ادبیات و تولید آثار فاخر انقلابی در جهت ترویج معارف و ارزش های اسلام ناب و انقلاب اسلامی و تزریق این آثار به جامعه بخصوص دانشگاهیان با تاکید بر موضوعات جشنواره به ویژه سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و سیره شهداست.

سالاری بیان کرد: دانشجویان دانشگاه های یزد می توانند علاوه بر تحویل آثار به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره، آثار خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت قرارگاه فرهنگی هنری مصاف به آدرس www.q-masaf.ir ارسال کنند.

 

وی گفت: تمام دانشجویان دختر و پسر مشغول به تحصیل در دانشگاه های استان یزد می توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را در سطح حرفه ای و آماتور به جشنواره ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار