رئیس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش مازندران از برگزاری یادواره 2 هزار شهید فرهنگی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان بابلسر، مفید فلاحی بعدازظهر امروز در مراسم گردهمایی مدیران مدارس شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش مازندران، اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی بین آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران وجود دارد و در این زمینه، استانی نمونه با کمترین چالش هستیم.
 وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه سجا برای نخستین بار در کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: با راه‌اندازی این سامانه بسیاری از مشکلات حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای شناسایی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر کاهش یافت.
رئیس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مدارس شاهد و ایثارگران نماد مدارس موفق جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها هستند، گفت: مدیران این مدارس نیز از مدیران موفق و پر تلاش ما به شمار می‌روند.
فلاحی با اشاره به برنامه‌های امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش مازندران، ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان و مدیران، بازدید مدیران شاهد مدارس موفق از مدارس موفق استان‌های دیگر، برگزاری جلسات کارگروهی مدیران به صورت تخصصی، تجزیه و تحلیل عملکرد مدیران توسط خود مدیران و شناسایی نقاط ضعف و رفع آن، فعالیت مدیران در طرح و برنامه‌های استانی و کشوری و کسب رتبه برتر را از جمله این برنامه‌ها دانست.
وی با اشاره به شعار مدارس شاهد و ایثارگر در وزارت آموزش و پرورش(توسعه همه جانبه مدارس شاهد)، بیان کرد: مدیران مدارس شاهد مازندران نمونه مدیران موفق در تحقق و اجرایی کردن این شعار هستند.
این مسئول با بیان اینکه در مدارس شاهد به دنبال کیفیت آموزشی هستیم، تصریح کرد: تنها راه دست‌یابی به رشد و توسعه آموزشی توجه به کیفیت آموزش در تمام زمینه‌ها است.
وی با بیان اینکه مدیران ما به دنبال تقویت فرهنگ نقدپذیری هستند، تصریح کرد: معتقدیم اگر نقد شویم، قدرت پاسخگویی خواهیم داشت و بسیاری از ابهامات و سوالاتی که درباره مدارس شاهد وجود دارد،رفع می‌شود.
رئیس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برنامه‌های خود در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در سطح تمام مدارس شاهد، برگزاری یادواره 2 هزار شهید فرهنگی استان مازندران به مناسبت روز شهدا، انسجام و کیفیت بهتر طرح شهیدپژوهی از جمله برنامه‌ها در این زمینه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار