تا پایان سال جاری صورت می‎گیرد:
مدیر‌کل راه‌ و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث مسکن اجتماعی این استان تا پایان سال جاری آغاز می‎شود، گفت: اولویت مسکن اجتماعی با اقشار زیر پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.
کد خبر: ۱۲۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 01 November 2015

مهدی جعفری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: مسکن اجتماعی با هدف تأمین مسکن دهک‌های درآمدی پایین و اقشار زیر پوشش دستگاه‌های حمایتی(کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی) تعریف شده و به این اقشار تعلق می‎گیرد.

وی با بیان اینکه هدف از مسکن اجتماعی تأمین مسکن اقشار آسیب‎پذیر جامعه است، تصریح کرد: اقشاری که به هیچ عنوان توان خانه‌‎دار شدن ندارند، بنابراین دولت باید برای این اقشار مسکن تأمین کند.

مدیر‌کل راه‌ و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: تاکنون اعتبار خاصی به مسکن اجتماعی تعلق نگرفته است.

جعفری با اشاره به اینکه ساخت و ساز مسکن اجتماعی تاکنون آغاز نشده است، یاد‎آور شد: این اداره‌کل در راستای مسکن اجتماعی و کمک به تأمین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو معلول زیرپوشش بهزیستی، نسبت به اختصاص زمین به انجمن خیران مسکن‎ساز استان برای تأمین مسکن این اقشار اقدام کرده است.

وی ادامه داد: پیش‎بینی می‌شود عملیات اجرایی احداث مسکن مزبور تا پایان سال جاری آغاز ‌شود.

مدیر‌کل راه‌ و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: اولویت مسکن اجتماعی با اقشار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی است.

جعفری با بیان اینکه کلیات طرح مسکن اجتماعی‌ آن نهایی شده است، اضافه کرد: جزئیات آن توسط وزارت راه و شهرسازی در حین بررسی و تدوین است.

وی خاطرنشان کرد: در تعدادی از شهرهای استان نیز زمین به انجمن‌ خیران مسکن‌‌‎ساز استان واگذار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار