مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد:
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به شایعات مرگ جوان 24 ساله در روز عاشورا پایان داد.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 02 November 2015
حسن ارداقیان مدیر روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مردم حق دارند از طریق اطلاعات دقیق و جامع به تصویری عینی از واقعیت دست یابند به همین دلیل یکی از مشخصه‌های دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی صحیح اخبار به عموم مردم است.

وی با اشاره به مرگ جوانی در روز عاشورا امسال گفت: چندی پیش جوانی ۲۴ ساله که مشغول عزاداری در روبروی مسجد شهید ثالث واقع در خیابان سلامگاه بود دچار ایست قلبی شد ولی متاسفانه با وجود انجام به موقع اقدامات اولیه پزشکی توسط اورژانس این جوان قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه اظهار نظر در رابطه با علت ایست قلبی در اختیارات و حیطه کاری دانشگاه علوم پزشکی نیست، تصریح کرد: مرکز علوم پزشکی هیچ اظهار نظری در خصوص علت مرگ این جوان نداشته است، لذا هرگونه حاشیه‌ سازی و شایعه در خصوص این اتفاق که بازتاب گسترده ای در سایت‌ها خبری و رسانه ها داشته است را تکذیب می کنیم.

مسمومیت ۱۵ دانش‌آموز در مدرسه شهرک دانش

وی در ادامه با اشاره به مسمومیت ۱۵ دانش‌آموز در مدرسه ای در شهرک دانش با تنفس گاز شهری خاطر نشان کرد: رسانه‌ها علت نشت گاز را از علوم پزشکی پیگیری می کردند، در حالی‌که انجام کار کارشناسی و بیان علت این اتفاق حز وظیفه سازمان آتش‌نشانی است و تنها امورات درمانی و پزشکی در حیطه کاری علوم پزشکی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان افزود: برای شفاف سازی افکار عمومی و التیام به خانواده جان باخته از اصحاب رسانه و جراید درخواست دارم که با دقت و حساسیت بیشتری اخبار را منعکس کنند تا با اظهار نظرهای غیر واقع بر درد خانواده جان باخته نیفزایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار