مدیر دفتر رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در ۷ ماه ابتدایی سال جاری مسئولین عالی قضایی استان به درخواست ۲ هزار و ۳۶۴ نفر از متقاضیان، به صورت حضوری رسیدگی و دستورات قضائی مقتضی را صادر کرده اند.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 03 November 2015

به گزارش تابناک یزد، ابوالفضل وارسته، مدیر دفتر رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست دادگستری یزد گفت : در 7 ماه نخست سال جاری،  رئیس کل داد گستری استان یزد و معاون قضایی رئیس کل دادگستری به در خواست 404 نفر از متقاضیان ، بصورت حضوری رسیدگی و دستورات قضایی مقتضی را صادر کردند.

وی افزود: در مسائل مطروحه 112 مورد مربوط به مشکلات زندانیان بود و تبدیل قرار و 40مورد نیز مربوط به درخواست اعسار بوده است.

مدیر دفتر رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: 62 مورد درخواست رسیدگی مجدد به پرونده و 189 مورد نیز از مسائل مختلف مرتبط با پرونده های مطروحه دادگستری از جمله ارشاد و معاضدت قضایی ، تسریع در رسیدگی و... در درخواست های مردمی بود که در این خصوص  دستور مقتضی قانونی صادر شد.

این مسئول خطرنشان کرد: در مدت مذکور رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در دفتر کار خود پاسخگوی مراجعه کنندگان پیرامومن مسائل مرتبط با حوزه کاری خود بودند .

وارسته بیان کرد : بر اساس آمار موجود ثبت شده در دفتر دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و همچنین دفتر رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد میانگین مراجعه کنندگان به این دو حوزه نیز حدود 70 نفر است با جمع ملاقات های حوزه ریاست به بیش از 2 هزار و 364 نفر می رسد.

وی با اشاره به این مطلب که بسیاری از مراجعه کنندگان بر حسب نیاز و ضرورت در طول هفته نیز با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد نیز ملاقات می کنند که این دیدارها به ثبت نمی رسد، گفت: دیدار مردمی نماینده عالی دستگاه قضایی در استان یزد و معاونین دادگستری استان روزهای چهار شنبه هر هفته ازساعت 8 صبح تا ساعت 12 درمحل دادگستری شهرستان یزد واقع در خیابان فرخی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار