کد خبر: ۱۲۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 08 November 2015

به گزارش تابناک یزد،همزمان با هفته پدافند غیرعامل ،کارگاه آموزشی مدیریت بحران با همکاری دفتر حراست و دفتر آموزش نیروی انسانی دردانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد .

 مهندس محمد نوربالا مسئول دفتر آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : پدافند غیر عامل به مجموعه اقدامات تدافعی غیر نظامی گفته می شود که برای جلوگیری و یا کاهش آسیب های ناشی از بروز بحران انجام می شود .

نوربالا افزود: این بحران می تواند نشات گرفته از عوامل طبیعی – نظیرزلزله ، طوفان و سیل ویا عوامل غیر طبیعی – نظیر آتش سوزی باشد .

وی گفت: در دانشگاهی مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تعداد زیادی دانشجو،استاد و کارمند حضور دارند و این امر ایجاب می کند که تمهیدات مناسب جهت پیشگیری از بروز بحران و یا کاهش خسارت در دستور کار قرار گیرد .

مسئول دفتر آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد افزود: در این دوره تعداد 50 نفر از معاونین و مسئولین بخش های مختلف دانشگاه شرکت کردند .

نوربالا خاطرنشان کرد : مدت این کارگاه آموزشی 8 ساعت است و بخش اول آن به مدت 4 ساعت با محوریت بحث پدافند غیر عامل با سخنرانی مهندس حسینی کارشناس ارشد پدافند غیر عامل استان یزد برگزار شد .

آنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار