رئیس کمیسیون امور فنی عمرانی طرح‌ریزی شهری شورای شهر مشهد گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان ایران در مشهد فرصتی برای رقابت و مقایسه مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه است.
کد خبر: ۱۳۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 22 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، مهدی ذاکرالحسینی با اشاره به امتیاز قابل قبول این نمایشگاه در فضای توسعه مشارکت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه حضور شرکت‌های توانمند برای مشتریان و سرمایه‌گذاران است.
رئیس کمیسیون امور فنی عمرانی طرح‌ریزی شهری شورای شهر مشهد افزود: در این رویداد مردم سهم اصلی مشارکت و توسعه شهری را دارند و مشارکت‌کنندگان می‌توانند از فرصت‌های موجود برای تأمین نیازهای واقعی جامعه شهری و جذب سرمایه‌گذاران استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه معنای ذاتی نمایشگاه یعنی ارائه خوب، برگزاری و بسترسازی برای ایجاد فرصت‌های پیشرفت، توسعه و مشارکت از جنس امکان و تکنولوژی، گفت: شرکت‌های توانمندی که تاکنون خوب کار کرده‌اند و متعهد به مسئولیت ارائه شده خود را داشتند در این نمایشگاه می‌توانند خود را با سایر شرکت‌های حاضر که از سراسر کشور حضور یافته‌اند مقایسه کنند و از طرفی نگاه رقابتی آنها  نیز سبب ترویج رونق و افزایش مشارکت عمومی می‌شود.
ذاکرالحسینی گفت: ارائه، مقایسه و همچنین ارتقا برای افزایش سطح اثرگذاری مشارکت‌کنندگان از این فرصت برای  توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و صنعتی‌سازی با بهره‌مندی از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین عرصه صنعت ساختمان و با رویکرد توجه به نیاز مردمی، نمایشگاه را متمایز از سایر رویدادهای تخصصی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار