دبیر برگزاری مسابقات دانشجویی استان قزوین:
دبیر برگزاری مسابقات دانشجویی استان قزوین گفت: مسابقات دانشجویی منطقه چهار کشور به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 22 November 2015
عباس صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو دانشجویان منطقه چهار کشور در استان قزوین اظهار داشت: مسابقات تکواندوی دانشجویان پسر و دختر دانشگاه‌های منطقه 4 سراسر کشور به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) پنج آذر برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری مسابقات دانشجویی استان قزوین افزود: این مسابقات در دو رده بانوان و آقایان و با حضور بیش از 100 ورزشکار دانشجو از دانشگاه‌های استان گیلان، مازندران و قزوین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌های گیلان، کشاورزی ساری، کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مازندران، علم و فناوری مازندران، فنی و حرفه ای ساری، صنعتی نوشیروان بابل، گنبد کاووس و بین المللی امام خمینی(ره) از جمله دانشگاه‌هایی هستند که در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

صادقی با تاکید به این نکته که این مسابقات به منظورحضور ورزشکاران برتر در المپیاد کشور است، خاطرنشان کرد: تیم‌های اول و دوم مناطق کشور در المپیاد کشوری که در سال آینده در مشهد برگزار می‌شوند حضور پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه‌ بین‌المللی امام خمینی قزوین(ره) با توجه به رتبه علمی و امکاناتی که دارد یکی از قطب‌های دانشگاهی کشور به شمار می‌رود، در همین راستا بیشتر مسابقات ورزشی دانشجویی کشور در این دانشگاه برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری مسابقات دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: همچنین 24 آذر ماه امسال مسابقات فوتسال و یک دی ماه امسال نیز مسابقات بسکتبال دختران دانشجوی منطقه کشور در قزوین برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار