سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری گفت: برای کارهای اجتماعی باید تحلیل مبنایی داشته باشیم و توجه به کارهای کارشناسی را مد نظر قرار دهیم.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 24 November 2015
سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری گفت: برای کارهای اجتماعی باید تحلیل مبنایی داشته باشیم و  توجه به کارهای کارشناسی را مد نظر قرار دهیم.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر یوسف شاه حسینی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده که با حضور اعضا در محل سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، افزود: چنانچه در بحث مسائل اجتماعی برنامه ها بر اساس تحلیل مبنایی و راهبردهای اساسی تعریف شده مورد توجه قرار گیرند در این زمینه قطعاً به نتایج بهتری دست پیدا خواهیم کرد.

وی بازنگری در اجرای کارها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با دقت نظر بررسی شود که آیا با اجرای برنامه های گذشته مشکلات حل می شوند یا اینکه به بازنگری با در نظر گرفتن برنامه های قویتر و اساسی تر نیاز داریم لذا تشکیل یک تیم منسجم که با جدیت به بررسی موضوع بپردازد، ضروری است.

دکتر شاه حسینی در ادامه تلاش همراه با انگیزه و اندیشه در قالب یک برنامه جامع و مدون شده را بسیار تاثیرگذار جهت حل مشکلات بیان کرد.

وی خاطرنشان ساخت: باید واقع بینانه تر به موضوعات نگاه کنیم تا با نتایج بهتر و اثربخش تری مواجه شویم.

سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری گفت: نظام فرهنگی کشور دارای اصالت بنیانی است لذا در تدوین و اجرای برنامه ها ضرورت دارد که به این مهم توجه شود.

وی همچنین با اشاره به شعار استاندار در خصوص ایجاد تحول در استان، بیان داشت: از همه دستگاه ها انتظار داریم که با همفکری و همکاری در انتخاب مسیر درست که زمینه ساز تحول و تاثیرگذار در استان باشد، کمک کنند.

وی در پایان گفت: با انتخاب درست مسیرها و اجرای برنامه های اثر بخش،شاهد چهره ای زیباتر همراه با امیدواری بیشتری در استان خواهیم بود.

همچنین در این جلسه مدیرکل دفتر بانوان و امور خانواده استانداری نیز گفت: طبق مکاتبات صورت گرفته با استانداری ها، بحث و بررسی در خصوص حقوق کودک به این کارگروه واگذار شده لذا از مسئولین ذیربط می خواهیم که در این زمینه نیز دارای همفکری و همکاری باشند.

وی بیان داشت: در این جلسات بحث های مربوط به توانمند سازی بانوان و تحکیم بیشتر خانواده ها مورد بررسی قرار می گیرد و همواره تمامی مدیران و مسئولین ذیربط را به همکاری و مشارکت جهت اجرای برنامه های این قشر موثر جامعه دعوت کرده ایم.

در این جلسه گزارش عملکرد در خصوص برنامه های زنان و دختران از سوی سازمان آموزش و پرورش استان و همچنین بحث سلامت زنان از سوی دانشگاه رازی استان ارائه گردید.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان گفت: در استان کرمانشاه 319 هزار دانش آموز در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 168 هزار آن دانش آموز پسر(53 درصد) و 151 هزار آن دانش آموز دختر(47درصد) است.

در این جلسه طرح های کشوری و استانی این اداره کل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار