معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی دادستان کل کشور گفت: تفکر ناب بسیجی از مهمترین عوامل و منشا اصلی تحولات بزرگ در کشور است .
کد خبر: ۱۳۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶ 27 November 2015

به گزارش تابناک یزد،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی دادستان کل کشور گفت: تفکر ناب بسیجی از مهمترین عوامل و منشا اصلی تحولات بزرگ در کشور است .

سید مرتضی بختیاری در همایش تجلیل از حقوقدانان بسیجی استان یزد افزود: ترویج اندیشه های بسیجی در جامعه و بین آحاد مردم جزو ضروریات است.
وی ادامه داد: فعالیت های بسیج حقوقدانان در سطح کشور در اصل سد بزرگی در برابر تحقق توطئه های دشمنان دین و نظام مقدس اسلامی است.
این مسئول تاکید کرد: گسترش اندیشه های ناب بسیجی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی کشور در عمل موجب نتایج چشمگیری برای مردم بوده است .
بختیاری گفت: حفظ دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی بخصوص در بخش های فرهنگی، علمی، نظامی، سیاسی و اجتماعی با گسترش اندیشه های بسیجی محقق می شود .
وی افزود: ترویج تفکر بسیجی همراه با اندیشه ناب اسلامی شاخص پایدار قدرت و رمز و راز اقتدار و عظمت ملت قهرمان ایران در تمامی میادین است .
این مسئول تصریح کرد: شالوده تفکر ناب بسیجی به عنوان یکی از شاخص های پیشرفت نظام اسلامی در سطح جهان و بخصوص نطقه خاورمیانه محسوب می شود.
بختیاری گفت: بسیجیان قهرمان با تاسی به اهداف امام (ره) و شهیدان اجازه هیچگونه نفوذ بخوص اندیشه بیگانگان به فرهنگ اسلامی را نمی دهند.
در پایان این همایش با لوح از حقوقدانان بسیجی فعال استان یزد تقدیر بعمل آمد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار