کد خبر: ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ 28 January 2015
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر از تدوین 238 ویژه برنامه دهه‌فجر در نوشهر و افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج در دهه‌فجر امسال خبر داد.

به گزارش تابناک - مازندران به نقل از فارس، حکمت داجلیری صبح امروز در نشست خبری ویژه دهه‌فجر که در محل سالن کنفرانس سپاه ناحیه نوشهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم همواره پیرو و رهرو راه ولایت که از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: حضرت امام (ره) در دورانی که تبعیض طبقاتی حاکم بود و مردم دخل و تصرفی در سرنوشت‌شان نداشتند قیام کرد و با تمام سختی‌ها و فشارهای حاکم، انقلاب اسلامی را در ایران ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نوشهر تصریح کرد: اگر امروز در کشورهای مختلف، بحث بیداری اسلامی مطرح است، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

این مسئول اضافه کرد: امام (ره) توانست قدرت پوشالی شاهنشاهی و حمایت غربی‌ها را بشکند تا مردم خودشان سرنوشت‌ساز باشند.

داجلیری با بیان اینکه جدایی دین از سیاست با ولایت فقیه حل می‌شود، گفت: روحانیت امروز پیش‌قراولان جامعه هستند و جامعه بر مبنای دین حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر عامل همبستگی و همدلی و غرور ملی شد و هر حرکتی که در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... انجام می‌شود با عنوان غرور ملی و برگرفته از دهه فجر و انقلاب به ثبت رسید.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نوشهر با بیان اینکه سپاه نوشهر این افتخار را دارد تا در کنار سایر دستگاه‌های دولتی بتواند در راستای توسعه و ترویج انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند، تصریح کرد: در یام دهه فجر امسال 238 برنامه تدوین شده که از این تعداد 58 برنامه در سطح حوزه ها و شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول از افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج با اعتبار 140 میلیون تومان در این ایام خبر داد و گفت: این دو پایگاه مقاومت بسیج در مناطق روستایی حسن‌آباد و بندپی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، فضاسازی، آذین‌بندی ادارات و مساجد، اجرای صبحگاه سراسری و به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس نوشهر و کجور، برگزاری مراسم نمادین ورود امام خمینی به میهن اسلامی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نهضت روشنگری، تشویق چهره‌های موفق محلات،دیدار با امام جمعه نوشهر، ویزیت رایگان بیماران، محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه‌های عکس، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... و در نهایت حضور پرشور بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه شهرستان نوشهر در ایام دهه مبارک فجر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار