فرماندار کلاردشت خواستار نصب گاردریل در مناطق‌ حادثه‌خیز شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳ 07 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، ایوب صالحی در جلسه شورای ترافیک شهرستان کلاردشت، اظهار کرد: در حالی‌که علائم رانندگی در کلاردشت وجود دارد و یک مامور راهنمائی و رانندگی نیز در کنار هر یک از این علائم حضور دارند اما رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند.
وی همچنین از عدم حق مسافرکشی وسایل نقلیه پلاک سفید خبر داد و تصریح کرد: در برخی از موارد این امر موجب مزاحمت‌هایی برای مردم می‌شود.
فرماندار کلاردشت در ادامه با بیان اینکه آرام‌سازهای وسط خیابان‌ها غیراستاندارد است، خاطرنشان کرد: بر اساس استاندارد‌ها، ارتفاع هر یک از آنها باید 2.5 سانتی‌متر باشد که در برخی از مناطق سطح شهر، به حدود 15 سانتی‌متر می‌رسد.
صالحی همچنین خواستار نصب گاردریل در مناطق‌ حادثه‌خیز شد و گفت: این امر با پیگیری شورای بخش محقق شود.
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی کلاردشت از وضعیت نامناسب آسفالت در کلاردشت گلایه کرد.
غلامرضا صفرپور اظهار کرد: بر اساس حفاری صورت گرفته از سوی ادار‌ه‌های برق، گاز و همچنین عدم پوشش مناسب چاله‌های ایجاد شده، شرایط وقوع حادثه در این شهرستان را آسان کرده است.
وی تصریح کرد: وضعیت آسفالت در سطح کلاردشت نامناسب است و این امر موجب بروز مشکلات زیادی شده است.
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی کلاردشت در ادامه افزود: به دلیل نبود کمربندی در کلاردشت، کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین از سطح شهر عبور می‌کنند که موجب بروز مشکلاتی شده است.
صفرپور خاطرنشان کرد: قرار گرفتن وانت‌بار‌هایی فروش میوه و صیفی‌جات در میادین شهر غیرمجاز است و موجب سدمعبر می‌شود، این در حالی است که مکانی برای آنها تعیین شد اما برخی به دنبال قانون‌شکنی هستند.
وی با غیراستاندارد دانستن بریدگی‌های سطح شهر کلاردشت، گفت: این امر موجب بروز تصادف می‌شود، همچنین در ورودی و خروجی پمپ بنزین نیز به دلیل نداشتن عرض مناسب و باریک بودن مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار