هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) باهدف پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی ۹ خیمه معرفت در استان اردبیل برپا شد.
کد خبر: ۱۴۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 10 December 2015

به گزارشخبرنگار مهر،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ظهر پنج شنبه در بازدید از خیمه های معرفت، تبیین اندیشه های پیامبر اکرم و دین ناب اسلام را ضرورت امروز جامعه دانست.

۹ خیمه معرفت در اردبیل برپا شد

وی افزود: پاسخگویی از شبهات دینی در وضعیتی که اسلام هراسی و ایران هراسی ترفند دشمنان اسلام است، به جد مورد نیاز است و ضروری است علمای دینی و مبلغان به این مهم توجه داشته باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با تاکید به اینکه دین اسلام به عنوان دین کامل و مسیر سعادت بشری به بشریت ارائه شده است، تاکید کرد: در این راستا ضروری است نسل جوان با هدایت صحیح در مسیر آموزه های این دین قرار گرفته و از انحرافات به دور باشند.

قیامی از جمله برنامه های تبیین اندیشه های دینی را برپایی خیمه های معرفت دانست و افزود: در خیمه های معرفت اساتید دینی و روحانیون حضور یافته به سوالات و شبهات افراد مراجعه کننده با استناد به روایات و کتب معتبر پاسخ می دهند.

وی از دیگر برنامه های این نهاد فرهنگی در روز رحلت پیامبر را دعاخوانی و برگزاری مراسم زیارت پیامبر در ۱۲ بقعه در سطح استان برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان به برگزاری مراسم تجمع لبیک یا رسول الله در ۱۳ بقعه و امامزاده شاخص استان اشاره کرد و افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی و مداحی برگزار می شود.

به گفته قیامی با هدف ترویج فرهنگ وقف ۱۰ ایستگاه همه واقف باشیم نیز در سطح استان دایر شده است که شرایط وقف و قوانین شرعی مرتبط با آن به متقاضیان توضیح داده می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار