چهارمین جشنواره وقف و رسانه در استان یزد با معرفی برگزیدگان و نفرات برتر به کار خود پایان داد و خبرنگار خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر در بخش پرونده ویژه موقوفات معرفی شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 13 December 2015

به گزارش تابناک یزد،چهارمین همایش وقف و رسانه استان یزد امشب با عنوان وقف و رسانه، چشم‌انداز فرارو در محل صدا و سیمای یزد برگزار شد که خبرگزاری فارس در استان یزد به عنوان رسانه برتر در بخش پرونده ویژه خبری تجلیل شد.

همچنین سرپرست خبرگزاری دانشجویان(ایسنا) در بخش گزارش‌های تحلیلی مورد تقدیر از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قرار گرفت.

سمیه گلابگیریان سرپرست خبرگزاری قرآنی ایکنا، بهناز عسکری خبرنگار روزنامه سراسری اطلاعات، ملک‌مسعود ملک سردبیر نشریه محلی ملک‌یزد ، مسعود میرجلیلی عکاس خبری خبرگزاری ایرنا نیز به عنوان خبرنگاران و عکاس برتر در حوزه وقف تقدیر شدند.

در این جشنواره نیز تعدادی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز یزد و تصویر برداران و مجریان برنامه‌‌هایی که در حوزه وقف فعالیت داشتند تجلیل و تقدیر شدند.

در این جشنواره همچنین از  محمد‌علی عزیزی ، مجتبی بقایی و محمد مومنی‌زاده به عنوان مسئولان روابط‌عمومی اداره اوقاف شهرستان‌های ابرکوه، میبد و تفت و از مسئول روابط عمومی امامزاده جعفر(ع) یزد به عنوان روابط‌عمومی برتر تجلیل شد.

مدیر کل صدا و سیمای  استان یزد نیز در این همایش اظهار داشت: فعالیت رسانه‌ای بدون هنر، خوب و موفق نیست و باید هنرمندانه و با برنامه‌ریزی درست از ظرفیت رسانه‌ها در تقویت باورهای اسلامی و اعتقادی استفاده شود که خوشبختانه در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است.

احمد پهلوانیان افزود: رسانه‌ها بهترین واسطه و میانجی برای انتقال هویت اجتماعی هستند و در این راه باید از هنر نیز استفاده کرد.

وی ادامه داد:  هر صنعت و حرفه‌ای بدون هنر قابل تصور نیست  و اگر ما بخواهیم مفاهیم را انتقال دهیم باید از گذر هنر عبور کنیم تا مفهوم به درستی انتقال یابد.

پهلوانیان، اظهار داشت: یکی از راه‌هایی که انسان می‌تواند  به جاودانگی  دست یافته و اسیر دست زمان نگردد، وقف است  چون با این عمل حسنه خود را ماندگار می‌کند  و به عنوان چشمه همیشه جاری برای انسان خیرات و مبرات فرستاده می‌شود .

وی ادامه داد: وقف نوعی حبس مال و ارسال و رهاسازی منابع و منافع  آن در راه خداوند و استفاده عموم است و باعث می‌شود از این طریق نام نیک انسان ماندگار شده و قرن‌های متوالی یاد و خاطره انسان واقف زنده بماند.

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد گفت: وقف به نوعی می‌تواند پاسخی باشد به نیازی که بشر در قرن‌ها به دنبال آن بوده و هست و اینکه با تسلط بر زمان بتوانیم ماندگار شویم و تنها راهی که در این دنیا خداوند پیش روی انسان بازکرده برای اینکه همیشه بماند، وقف است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار