کد خبر: ۱۴۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 14 December 2015

به گزارش تابناک یزد،گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌‌های استان یزد با حضور محمدرضا ساده از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، فرزاد فیضی‌پور از دانشگاه یزد، عین‌اله مورکیان از دانشگاه پیام نور یزد و فرهاد فرزان مقدم از دانشگاه علمی و کاربردی و دیگر مسئولان در هتل والی یزد برگزار شد.

 رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد درباره جزییات این جلسه گفت: در این جلسه مراحل مربوط به انتخابات فدراسیون مطرح و در خصوص چگونگی انجام مسابقات نکاتی بیان شد که باید منتظر برگزاری انتخابات و گردهمایی مربوطه بود تا رشته‌های قابل انجام مصوب و اعلام شود.


امید ستوده‌نیا افزود: در این جلسه قرار شد یک همایش دوچرخه سواری در ایام دهه فجر با عنوان «ایرانی کالای ایرانی بخر» از یزد تا تهران با حضور و حمایت برند‌های صنفی استان به عنوان پشتیبان مالی اجرا شود.

وی در خصوص توانایی استان در برگزاری مسابقات با توجه به امکانات و توانایی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد بعد از زمان دریافت جدول زمان بندی مسابقات تصمیم گیری شود.

ستوده‌نیا تصریح کرد: در آینده نزدیک یک همایش کویرنوردی و کوه نوردی برای اعضای هیات رئیسه و کادر تربیت بدنی دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

به گزارش آنا، در پایان این جلسه با قدردانی از آقای ساده به عنوان رئیس قبلی هیات ورزشی دانشگاه‌های استان هدیه ای به رسم یادبود از طرف رئیس هیات ورزشی دانشگاه‌های استان یزد به وی تقدیم شد.

جشنواره مسابقات انفرادی ویژه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

همچنین نخستین جشنواره مسابقات انفرادی ویژه دانشجویان در سالن ورزشی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آنا ، امید ستوده نیا رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : مسابقات انفرادی در رشته های ورزشی بدمینتون ،تنیس روی میز ،شطرنج ، جودو ، ووشو ، کاراته ، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی در سالن ورزشی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود .

ستوده نیا افزود: برادران دانشجو جهت شرکت در مسابقات می توانند به دانشکده های رشته های مربوطه و خواهران به دفتر تربیت بدنی دانشگاه مراجعه و ثبت نام کنند.

این مسابقات از 28 آذر الی 3 دی سال جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار