مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: دو تن از قربانیان مازندرانی فاجعه منا همچنان مفقود هستند.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 14 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، حبیب‌الله ساداتی با اشاره به تدفین و انتقال 33 تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا به استان، اظهار کرد: پیکر چهار تن از این قربانیان در مکه تدفین شد.

وی با اعلام اینکه دو تن از قربانیان مازندرانی فاجعه منا همچنان مفقود هستند، اضافه کرد: سه نفر از خانواده‌های این جان‌باختگان در مجموع شش نفر به مکه برای انجام آزمایش‌های مربوط به تشخیص هویت مشرف شدند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران افزود: سازمان حج و زیارت و بعثت مقام معظم رهبری همچنان به‌صورت جدی پیگیر این موضوع هستند تا هویت این افراد شناسایی شود.

ساداتی یادآور شد: افراد در سریع‌ترین زمان ممکن وکالت‌نامه سرکنسول‌گری ایران در جده برای پیگیری قضایی فاجعه منا را در اختیار ما قرار دهند تا اقدامات بعدی انجام شود.

وی تصریح کرد: همچنین خانواده‌های قربانیان فاجعه منا که اقدامات انحصار وراثت انجام شده، سریع‌تر به اداره‌کل حج و زیارت مراجعه کنند تا کارهای بیمه‌ای آنان صورت گیرد.

مدیرکل حج و زیارت مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه افراد برای زیارت عتبات عالیات به کاروان‌های مجاز حج و زیارت مراجعه کنند، گفت: توصیه ما به زائران این است که از ثبت‌نام در کاروان‌هایی که دارای مجوز نیستند، چه به صورت هوایی و یا زمینی به‎شدت پرهیز کنند، در این صورت سازمان حج و زیارت هیچ پیگیری قضایی، حقوقی و بیمه‌ای انجام نمی‌دهد.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار