سه کتاب دفاع مقدس در برنامه جنبی نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران در ساری رونمایی شد.
کد خبر: ۱۴۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 16 December 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی ارشاد مازندران، در این مراسم کتاب چشم لشکر خاطرات سردار علی اکبر پاشا رونمایی و نقد و بررسی شد. جواد صحرایی -نویسنده و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس- این کتاب را مورد نقد و بررسی قرار داد.

کتاب سیب سرخ سید در رثای سردار شهید سید علی دوامی و سیب خاتم جستاری تحلیلی پیرامون سیره سردار شهید طوسی هم رونمایی شد. مادر شهید دوامی و دختر شهید طوسی در این مراسم حضور داشتند .

سردار عبدالله ملکی در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه علاوه بر ظرفیت های استانی و کشوری از ظرفیت بین المللی هم برخوردار است و علاقه مندان می توانند از این فضا بهره ببرند .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه ادبیات پایداری داشتیم، افزود: امسال هم بنا داریم تا پایان سال در این حوزه ٢٠ کتاب منتشر کنیم.

وی با بیان اینکه انتشارات سرو سرخ هم وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران آغاز به کار کرده است، گفت: این آمادگی را داریم مجموعه آثار تهیه شده در حوزه دفاع مقدس را منتشر کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در گذشته برای تبیین نقش مازندران در دفاع مقدس، اقداماتی انجام شده است، تصریح کرد: در برنامه دو تا پنج ساله بنا داریم بیش از صد عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و نقش مردم مازندران در جنگ، منتشر کنیم.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران با حضور 510 ناشر داخلی و بین المللی در 320 غرفه در سالن نمایشگاهی جاده ساری به نکا گشایش یافت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار