کد خبر: ۱۴۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 22 December 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با بيان اين كه قریب به 70 درصد گزارشات مربوط به تخلفات حوزه کالا و خدمات مربوط به عدم درج قیمت و گران‌فروشی است، به فعالان اصناف استان هشدار داد كه تعزیرات حکومتی در این زمینه برخورد قانونی و قاطع با متخلفان بازار خواهد داشت.

"غریب بیژن‌نیا" ضمن بيان اين مطلب، به صلاحیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی اشاره و تصريح كرد: رسیدگی به تخلفات اقتصادی کالا و خدمات، بهداشت و دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز در حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است.

وي افزود: مردم می‌توانند هرگونه تخلفات در حوزه کالا و خدمات را با شماره تلفن 124 سازمان صنعت،معدن و تجارت و سامانه کشوری30009651 تعزیرات حکومتی طرح گزارش و شکایت کرده تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

بيژن‌نيا با اشاره به برخورد تعزيرات با تخلفات حوزه قاچاق كالا و ارز، از کشف محموله 12 تني انواع پوشاک، کفش، ادکلن، وسایل‌برقی، قطعات و لوازم جانبی موبایل، انواع شیرآلات و غیره خارجی قاچاق از یک دستگاه کامیون در بافق خبر داد كه متهمان آن با توجه به ارزش ریالی تخلف، هم‌اكنون با قرار مبلغ بالغ بر یک میلیارد ریال آزاد شده و پرونده‌ي آنها در حال رسیدگی است.

وي به کشف و ضبط انواع خانگی خارجی قاچاق توسط مأمورین پلیس آگاهی یزد، اشاره و عنوان کرد: پس از کشف این محموله خارجی قاچاق، پرونده‌ی این تخلف در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته‌ي اين مقام مسئول، عاملان این تخلف نظر به عدم ارائه مجوز ورود این کالاها، برابر قانون علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ بیش از 149میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار