همتی در گفت‌و‌گو با تابناک:
استاندار قزوین با بیان اینکه قانون محور امور در جمهوری اسلامی است، گفت: انتخابات در دامنه‌ي اقتدار و نشاط ملي برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۱۵۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 23 December 2015
همتی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در گفت‌وگویی با تابناک با بیان اینکه افزایش تعداد کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان به شور و نشاط آن کمک می‌کند، اظهار کرد: باید ظرفیت حضور همه سلایق ، تشکل‌‌ها و گرایش‌های سیاسی را در این صحنه عظیم فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه قانون برای همه باید به یک محور تبدیل شود، افزود: باید به یاد داشته باشیم که انتخابات در دامنه‌ي اقتدار ملي و شادابي و نشاط ملي برگزار مي‌شود.
همتی ادامه داد: ملت بزرگ ایران همواره در تاریخ انقلاب اسلامی در صحنه حضور فعال داشته اند و این حضور در صحنه ناشی از تفکر و احساس مسئولیتی است که این ملت در رابطه با انقلاب اسلامی دارند.
وی عنوان کرد: بی شک این بار نیز این ملت بدون هیچ دغدغه‌ و نگرانی با قدرت در انتخابات شرکت میکنند و تلاش خواهند کرد تا شاهد یک انتخابات خوب و پر شور باشیم.
مقام عالی دولت در استان قزوین یادآور شد: احساس مسئولیت این مردم در قبال انقلاب اسلامی ستودنی است و مردم به خوبی به نقش و و ظیفه خود در برابر انقلاب اسلامی متعهد بوده اند.
وی با اشاره به ثبت‌نام تعدادی از کاندیداهای زن در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نقش زنان در جامعه اسلامی یک نقش بی بدیل است و این حضور نیز نشان از تأثیرگذاری چشم‌گیر زنان در سرنوشت انقلاب اسلامی است.
 همتی با بیان اینکه زنان امروز به خوبی به جایگاه خود در کشور واقف هستند و از همین رو نیز در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی احساس مسئولیت می‌کنند، ادامه داد: از ظرف دیگر نظام نیز به خوبی ظرفیت و پتانسیل لازم برای حضور زنان در جامعه را فراهم کرده است.
استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات در استان قزوین عنوان کرد: هیئت اجرایی انتخابات از معتمدین همین مردم هستند .
 وی تأکید کرد: بیش از 17 هزار نفر در استان قزوین کار برگزاری انتخابات را در استان قزوین بر عهده دارند و این نیز برای نظام یک افتخار است که خود مردم برگزار کننده اصلی انتخابات هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار