معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از آغاز طرح فرشتگان رحمت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷ 18 March 2015
آغاز طرح ملی فرشتگان رحمت در استان یزدبه گزارش تابناک یزد، جلال بحرینی افزود: طرح ملی فرشتگان رحمت ازسال 1388 تاکنون درراستای همدلی وحمایت از کودکان وزنان بی سرپرست وبدسرپرست درسراسر کشور اجرا می شود.

وی اضافه کرد: گرد هم آوردن توان افراد و گروه های مختلف برای خدمت به نیازمندان یک متولی می طلبد تا از پراکندگی و کم رنگ شدن انگیزه آنان جلوگیری شود .

این مسئول تاکید کرد: این خدمات مختلف به نیازمندان جامعه متناسب با شرایط در مسیر درست خود هدایت شود که جمعیت هلال احمر یکی از این متولیان است.

بحرینی گفت: دایر شدن پایگاه هایی از سوی هلال احمر برای دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در قالب اجرای طرح فرشتگان رحمت جزو برنامه های این جمعیت است.

وی تصریح کرد: این طرح از نمونه های برجسته نوع دوستی و کمک به نیازمندان محسوب و در راستای تحقق اهداف خیرخواهانه جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد افزود: در پی برگزاری طرح یاد شده تعدادی از خانواده های محروم و نیازمند سبد حمایتی اقلام غذایی دریافت می کنند و اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر سبدهای غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد .

به گزارش ایرنا،این مسوول اشاره ای به تعداد سبد های غذایی در قالب این طرح نکرد و از مردم و خیرین استان یزد تا هلال احمر را در انجام این کار مهم یاری دهند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار