آیت الله نورالله طبرسی:
آیت الله نورالله طبرسی گفت: ساکتان و عاملان فتنه در این جریان شریک هستند و باید متوجه و بیدار باشیم و گوش به سخنان رهبری داشته باشیم.
کد خبر: ۱۵۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 25 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان، اظهار کرد: بدون دولت، حکومت و انتخابات نمی‌شود زندگی کرد و تشکیل دولت از ضروریات زندگی اجتماعی انسان‌ها است.

وی با اشاره به میلاد پیامبر(ص) و آغاز هفته وحدت، افزود: برای مردم مسیح سال خوشی را آرزو می‌کنیم و میلاد حضرت مسیح را به پیروان آن حضرت تبریک می‌گوییم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه اگرچه هر ساله هفته وحدت را گرامی می‌داریم اما هنوز به مقصد خود نرسیدیم، گفت: هدف ما این است یک میلیارد جمعیت مسلمان در روز قدس، مشت‌ها را گره کرده و علیه آمریکا و اسرائیل به خیابان آیند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه هدف هفته وحدت این است که در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، تصریح کرد: سیاست بین اقوام جدایی انداخت و اکنون هم سیاست باید این وحدت را ایجاد کند وگرنه ایجاد کشوری با نام رژیم صهیونیستی در بین کشورهای مسلمان اتفاق نمی‌افتاد.

طبرسی با بیان اینکه اسلام، این را برای ما نخواست و مسلمین این مسئله را رقم زده‌اند، ادامه داد: در اینجا این سوال مطرح است وقتی اسلام اعتقاد دارد ما امت واحده هستیم چرا عربستان باید کشور همسایه خود را بمباران کند.

وی با اشاره به اینکه بحرین، فلسطین، لبنان و ... جزو کشورهای اسلامی هستند اما کشتار مسلمانان در این کشورها توسط بعضی از سران عرب اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: بالاخره مقاومت و حزب‌الله انتقام این مسلمانان را می‌گیرد و این چنین نیست که سید حسن نصرالله نظاره‌گر باشد که اسرائیل، بزرگان حزب‌الله را شهید کند و حزب‌الله به موقع، پاسخ دندان‌شکنی به اسرائیل می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه این استان تاکنون 13 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است، اظهار کرد: دنیا نمی‌تواند جمعیت 27 میلیونی را در اربعین ببیند به همین دلیل منای دوم را در نیجریه به وجود می‌آورد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه چرا این گرفتاری‌ها مربوط به مسلمانان است، افزود: اسلام بدون وحدت، معنا و مفهوم ندارد چراکه معنای اسلام به وحدت است.

طبرسی با بیان اینکه نمی‌توان بخشی از اسلام را پذیرفت و بخش دیگر را رد کرد، گفت: وحدت مسلمانان از آرزوهای بسیاری از علمای اسلام و به ویژه امام راحل بود و مقام معظم رهبری هم چنین نظری دارند.

وی با اشاره به اینکه باید وحدت را تمرین کرده و شعار خود قرار دهیم، افزود: دشمن چاره‌ای ندارد جز اینکه بین مسلمانان اختلاف افکند و از این اختلاف بهره ببرد و به همین دلیل ولی‌فقیه، استخوانی در گلوی استکبار است و نمی‌داند با ولایت‌فقیه چه کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه دو انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش‌رو داریم، تصریح کرد: دشمنان از اکنون وارد عرصه شدند تا در این انتخابات، اختلاف ایجاد کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال مشوش کردن ذهن مردم است تا به هدف خود دست یابد، ادامه داد: ملت ما بارها امتحان پس دادند و دست از رهبری برنمی‌دارند.

طبرسی با بیان اینکه انتخابات برای ما قوت بازدارندگی دارد، خاطرنشان کرد: انتخابات ما را بیمه می‌کند و نوعی مبارزه منفی غیرمستقیم است و وقتی سر صندوق شلوغ باشد و مدت برگزاری انتخابات تمدید شود این کمر دشمن را می‌شکند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه واقعه 9 دی قرار داریم، اظهار کرد: ساکتان و عاملان فتنه در این جریان شریک هستند و باید متوجه و بیدار باشیم و گوش به سخنان رهبری داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه رهبری 700 بار در سخنرانی‌ها به بصیرت اشاره کردند، گفت: باید این بصیرت را حفظ کنیم تا انقلاب ما بیمه شود.

فارس

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار