مدیرکل حج و زیارت مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: هر هفته 3 پرواز از استان مازندران برای عتبات عالیات صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۵۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ 27 December 2015

به گزارش تابناک مازندران،حبیب‌الله ساداتی با اشاره به انجام سه پرواز هر هفته برای زیارت عتبات عالیات در مازندران، اظهار کرد: یک پرواز روز شنبه و دو پرواز روز پنج‌شنبه هر هفته صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: زائران عتبات با مراجعه به آدرس www.atabat.haj.ir چه به‌صورت هوایی و چه به صورت زمینی نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه می‌توانند اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با تأکید بر اینکه افراد برای زیارت عتبات عالیات به کاروان‌های مجاز حج و زیارت مراجعه کنند، گفت: توصیه ما به زائران این است که از ثبت‌نام در کاروان‌هایی که دارای مجوز نیستند، به‎شدت پرهیز کنند، در غیر این صورت سازمان حج و زیارت هیچ پیگیری قضایی، حقوقی و بیمه‌ای انجام نمی‌دهد.

ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود به تدفین و انتقال 33 تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا در مازندران اشاره کرد و افزود: پیکر چهار تن از این قربانیان در مکه تدفین شده است.

وی تصریح کرد: دو تن از قربانیان مازندرانی فاجعه منا همچنان مفقود هستند که در این راستا سه نفر از خانواده‌های این جان‌باختگان در مجموع 6 نفر به مکه برای انجام آزمایش‌های مربوط به تشخیص هویت مشرف شدند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران در پایان گفت: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری همچنان به‌صورت جدی پیگیر این موضوع هستند تا هویت این افراد شناسایی شود و در صورت کسب خبری جدید در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار