حجت الاسلام محمدعلی سالاری :
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم 9 دی را به حاشیه نکشانیم چرا که دشمنان به دنبال ایجاد مشکل، حاشیه سازی هستند.
کد خبر: ۱۵۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 28 December 2015
حجت الاسلام محمدعلی سالاری فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران این استان اظهار کرد: در هر مناسبتی دشمنان چشم طمع به کشور می دوزند تا با توطئه سازی خدشه ای بر یکپارچگی کشوروارد کنند.
وی افزود: دشمن در هر صحنه ای ترفندی برای بر هم زدن اتحاد دارد و در دو انتخابات پیش رو نیز سعی می کند تا حضور و مشارکت مردم کمتر جلوه دهد.
وی با بیان اینکه فتنه و فتنه گر نباید فراموش شود گفت: حماسه 9 دی محور وحدت تمامی گروه ها است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این مراسم به حاشیه کشیده نشود و بار دیگر نقشه های شوم دشمنان خنثی شود و امید آنان را به ناامیدی تبدیل کنیم.
وی گفت: بیش از 15 عنوان برنامه در خراسان شمالی اجرا می شود.
سالاری فر بحث تهیه میثاق نامه و امضای دانش اموزان را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: میثاق با رهبر معظم انقلاب با هدف پایبندی به آرمان های نظام و رهبری در تمامی مدارس اجرا می شود و دانش آموزان آن را امضا خواهند کرد.
وی افزود: همچنین نشست های بصیرتی در تمامی پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، نمایشگاه عکس و کاریکاتور در محل نگارخانه های شهرستان ها و گفتمان دینی در مدارس با موضوع فتنه با هماهنگی تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش نیز در این هفته برگزار می شود.
حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: اجرای صبحگاه مشترک دانش اموزان در بیشتر مدارس استان با حضور مسئولان استانی و علما و روحانیون، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مدارس، تهیه طومار محکومیت فتنه گران و برگزاری جشنواره فیلم عمار در کلیه شهرستان ها نیز از دیگر برنامه های این هفته است.
وی افزود: ایستگاه های صلواتی نیز از 5 تا 9 دی در مرکز استان برپا می شود.
وی اظهار کرد: مراسم محوری استان نیز به صورت حرکت نمادین یادآور حماسه یوم الله 9 دی با هماهنگی دستگاه های انتظامی و امنیتی به صورت تجمع در محل میدان شهید در روز 9 دی و حرکت نمادین به مسجد انقلاب و سخنرانی انجام می شود.
وی در پایان از برگزاری مراسم این روز در تمامی شهرستان های استان همراه با سخنرانی ائمه جمعه و مسئولان استانی خبر داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار