معاون استاندار مازندران:
معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل از نصب و راه‌اندازی دوربین‌های پایش تصویری در ۱۵ نقطه سطح شهر آمل خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 10 January 2016
به گزارش تابناک مازندران،احمد منفرد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان با بیان اینکه امسال هشت جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با 60 مورد مصوبه در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: بر اساس گزارشات نیروی انتظامی امسال در امر عملکرد کشفیات و دستگیری بالغ بر 270 کیلو انواع موادمخدر و هزار و 300 نفر دستگیری انجام شده که شامل خرده فروش و عمده فروش و معتادان بزرگ بوده است.

وی با اشاره به اینکه در جهت اعزام معتادان طبق ماده 16 به ساری نیز حدود 101 نفر گزارش شد، افزود: در این راستا فرماندهی انتظامی شهرستان بدلیل عملکرد شاخص در استان مورد تجلیل واقع شد.

منفرد با تاکید بر اینکه موقعیت کشور ما به لحاظ واقع شدن منطقه در مرز ترانزیتی دو کشور افغانستان و پاکستان در یک موقعیت ویژه‌ای قرار دارد، افزود: این دو کشور توزیع کننده و تولیدکننده موادمخدر به نوعی عامل تهدیدکننده‌ای برای کشور ما هستند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آمل ادامه داد: در راستای مقابله با باندهای مخوف و شرور که جهانی هستند، توفیق‌های خوبی از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی برای کشف داشته و شهدایی را در این راه و عرصه نثار کرد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر پنج کمپ مجاز، 36 مرکز ترک اعتیاد و سه سازمان مردم نهاد جهت کمک به بیماران اعتیاد و خانواده‌های آنها در این شهرستان فعالیت دارند، گفت: مهم‌ترین اقدام این نهادها، مراکز و سازمان‌ها موفقیت در حیطه وظیفه‌ آنان است و انتظار ما تقویت و گستردگی و شمولیت این سازمان در شهرستان است.

منفرد با اشاره به دو منطقه آلوده امت‌آباد و رضوان 38 در آمل آن را ویژه و شاخص بیان و عنوان کرد: تاکنون کارهای بسیار خوبی در این دو منطقه به ویژه امت‌آباد صورت گرفته است به گونه‌ای که برخی از اقدامات در سطح کشوری حائز اهمیت است.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: منطقه امت آباد به لحاظ زیستی فاقد امکانات اولیه ضروری و زیستی بوده که سعی شده در این ستاد با هماهنگی تمامی دستگاه‌ها این امکانات فراهم شود.

وی با اشاره به ساخت سالن ورزشی و تکمیل این پروژه در امت آباد بیان کرد: این پروژه هم‌اکنون نیاز به رسیدگی انجام اسناد و مدارک و واگذاری آن به شهرداری دارد با توجه به اینکه دیوارکشی، محوطه‌سازی، تکمیل سالن چون فضاهای بهداشتی باید در دستور کار قرار گیرد.

منفرد اضافه کرد: در راستای احداث سالن‌های ورزشی با سقف کوتاه از سوی سپاه جهت برای ورزش‌های رزمی ناحیه آمل نیز می‌تواند با فراهم شدن زمین در منطقه رضوان 38 یا در کنار سالن ورزشی امت‌آباد ورود یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون در زمینه نصب کنتور آب، برق و گاز اقدامات خوبی در امت‌آباد انجام شد،  یادآور شد: در جهت رفاه امکانات خانواده‌های مناطق آلوده با هماهنگی اداره برق این شهرستان بدون فشار جهت دریافت هزینه‌ای کنتور انشعاب در این منطقه انجام شد.

منفرد با اشاره به نصب پایش تصویری در این دو منطقه آلوده شهرستان، گفت: با هماهنگی شهرداری آمل, پایش تصویری در 15 منطقه سطح شهر در نظر گرفته شد و بزودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار