شهروند ساری که تا همین هفته‎‎های آخر کاندیدای احتمالی وداع با لیگ برتر بود در نهایت با شوک حاصل از تغییر سرمربی، سهمیه مازندران را حفظ کرد.
کد خبر: ۱۶۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 13 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران به عنوان معتبرترین لیگ در آسیا و یکی از لیگ‎های مهم فوتسال جهان در حالی به پایان راه خود رسیده است که تیم پرطرفدار شهروند ساری نماینده مازندران و شمالِ فوتبال‎خیز به جایگاهی شایسته‎تر از دوازدهم دست نیافت.
امسال در شرایطی بیست وششمین و آخرین هفته از شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف ایران به پایان رسید که هفته‎های پراسترسی بر فوتسال مازندران و ساری گذشت.
باشگاه تاسیسات دریایی تهران با مربی‎بازیکن مطرح و جهانی خود امسال به مقام قهرمانی رسید و شهروند ساری با کسب 27 امتیاز از هشت برد، سه مساوی، 14 باخت، 55 گل زده، 73 گل خورده و با تفاضل گل منفی 18 جایگاه سوم از انتهای لیست رده بندی را به دست آورد.
تیم شهروند ساری که از ابتدای فصل روند "کج‎دارمریزی" را طی کرد و به ویژه در هفته‎های اخیر بازی‎ها و تحولات استرس‎زایی برای علاقمندان پرشور این تیم رقم زده بود در پایان هفته دوازدهم با ایستادن در رده دوازدهم بالاتر از  فردوسی  19 امتیازی مشهد و کاشی نیلو هفت امتیازی اصفهان، از سقوط به لیگ یک جان سالم به در برد.
شهروند ساری که تا همین هفته‎‎های آخر کاندیدای احتمالی وداع با لیگ برتر بود در نهایت با شوک حاصل از تغییر سرمربی، سهمیه مازندران را حفظ کرد اما ضروریست با نگاه به آینده با برنامه مناسب‎تر و دقیق‎تر لیگ آینده را آغاز کند.
انتهای پیام/

یکی از نکات موثر و بقای حفظ سهمیه شهروند ساری در لیگ برتر تغییر سرمربی تیم بود که مهدی نعمتی پس از جایگزینی سیدمهدی ابطحی از هشت بازی پایانی منجر به کسب 15 امتیاز برای شهروند شد که این تغییر موجب ماندگاری شهروند ساری در لیگ برتر شد.

در این فصل تیم تأسیسات دریایی تهران که دو رقیب جدی برای کسب عنوان قهرمانی به نام‌های مس سونگون تبریز و گیتی‌پسند اصفهان داشت، در نهایت با تفاضل گل بهتر با 52 امتیاز نسبت به تیم مس سونگون تبریز موفق شد برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شود.

تیم‌های شهروند ساری، فرش‌آرا مشهد، فردوسی مشهد و کاشی نیلو اصفهان که از گزینه‌های سقوط بودند، در نهایت تیم‌های به‌عنوان تیم‌های سیزدهم و چهاردهم از لیگ برتر سقوط کردند.

با توجه به حمایت همه‌جانبه شهرداری و شورای شهر ساری از تیم شهروند ساری و نگاه ویژه مسئولان به این تیم، امیدواریم با درایت مدیریت باشگاه برای بقا در لیگ برتر به اما و اگر نیافتیم تا این تیم هم با توجه به داشتن هوادار پرشمار با جذب بازیکنان جوان و باتجربه به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی به میدان برود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار