معاون فرماندار چالوس:
معاون فرماندار چالوس بر ضرورت تبیین وقایع دوران قبل و بعد انقلاب به نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۶۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ 16 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حمید محمدی فیروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم اتفاقات و وقایع ایام قبل و بعد انقلاب را برای نسل حاضر جوان و نوجوان تبیین کنیم چرا که این انقلاب به سادگی به دست نیامده است و به همین دلیل باید ارزش‌های انقلاب به طور کامل و صحیح برای مردم تبیین شود.


معاون فرماندار چالوس افزود: حضور همه مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در برنامه‌های ایام ا... دهه فجر ضروری است و در این باره تاکید داریم و در این میان همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان هم می‌توانند در ارائه خدمات‌ به مردم در ایام دهه مبارک فجر تخفیفات در حد توان را لحاظ کنند.


وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان‌ رهبری، تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های خارجی در حوزه‌های مختلف، گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر نیازمند عزم و همت عمومی است تا بتوان بهتر از گذشته برنامه‌ریزی داشته باشیم.


محمدی فیروز دهه فجر را ادبیاتی مبرهن و روشن برای همگان بر شمرد و گفت: این ایام حاصل تلاش امام و ملت بوده است و به عنوان نماد پیروزی و ثمره تلاش همه مردم باید بیش از پیش ارج‌گذاری شود.


وی با اشاره به اینکه باید برنامه‌های متنوع در حوزه اجرایی و فرهنگی خاطرات خوشی را برای مردم ایجاد کند، گفت: اوج مقاومت، ایثار و تلاش مردم باید برای ملت و نسل جوان صریحا بیان شود.

 

اجرای پنج طرح اشتغال‌زایی روستایی با اعتبار ۷۵۰ میلیون ریال در چالوس

 


 مدیر کمیته امداد شهرستان چالوس نیز با اشاره به تشکیل این نهاد تنها 32 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام (ره) انجام شد، اظهار کرد: این امر نشان از توجه ویژه به اقشار محروم جامعه دارد.


علی اصغر ابراهیمی از توزیع ۳۷۰ سبد غذایی به مناسبت سی و هفتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روستاهای مرزن آباد خبر داد و گفت: این سبدها به همت شهرداری و شورای شهر مرزن آباد تهیه شد.


وی خاطرنشان کرد: افتتاح شبکه های نیکوکاری، پروژه عمرانی مددجویی و غیر مددجویی از محل زکات و حضور اعضای کانون‌ها در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از جمله پروژه‌های مهم عمرانی و فرهنگی شهرستان چالوس در دهه فجر امسال است.


مدیرکمیته امداد امام(ره) چالوس تصریح کرد: علاوه بر پنج طرح اشتغال‌زایی که با اعتبار ۷۵۰ میلیون ریال در مناطق روستایی چالوس انجام می‌شود، اجرای طرح مفتاح الجنه، دیدار با خانواده مددجویان تحت پوشش و نیز واگذاری پنج طرح اشتغال با اعتبار ۳۰ میلیون ریال از دیگر برنامه‌های اجرایی روستایی این نهاد است.


وی با اشاره به در دستور کار قرار داشتن افتتاح یک واحد مسکن مددجو، کلنگ زنی مجتمع چهارواحدی مسکن مددجویان در مرزن آباد و برگزاری مسابقات فرهنگی، افزود: واگذاری طرح های خوداشتغالی در ایام الله دهه فجر امسال، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید از خانواده مددجویان، اهدای وام‌های کارگشایی، اهداء جهیزیه و هدیه داماد، بازدید مسئولان از مددجویان مفتاح الجنه، برگزاری اردوهای فرهنگی و دوره‌های آموزشی برای مددجویان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس در ایام دهه مبارک فجر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار