کد خبر: ۱۶۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 18 January 2016
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان نظام مهندسی ساختمان گچساران در ۲۲ بهمن‌ماه افتتاح می‌شود.

علی صادقی در جلسه اعطای اعتبارنامه هفتمین انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های نظام مهندسی طی یک سال گذشته پرداخت و گفت: با تمام توان و تلاش اعضای هیئت رئیسه و تمامی کارکنان اقدامات در خور شانی انجام دادیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئت مدیره ششم در سال ۹۳ بر اساس تمام توان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برنامه‌ها و اقداماتی را طی یک سال گذشته به مرحله اجرا گذاشته است.

صادقی برگزاری آزمون نیروی استخدامی در گچساران با نظارت اداره کل راه و شهرسازی، هماهنگی جهت شروع ساختمان نظام مهندسی ساختمان گچساران را از اقدام نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد و گفت: ساختمان نظام مهندسی ساختمان گچساران ۲۲ بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول واریز وجوه حق‌الزحمه نظارت مهندسان ناظر به حساب شخصی (انسدادی) مهندسان ناظر، برگزاری آزمون نیروی پاره وقت IT شامل آزمون کتبی و عملی و تکمیل شیوه‌نامه انجام آزمایشات کنترل کیفی بتن متناسب با وضعیت ساخت و ساز در استان را از دیگر برنامه‌های نظام مهندسی ساختمان در سال گذشته عنوان کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری از تأیید سازه‌های موقت، تنظیم نرم‌افزار خدمات مهندسی بر اساس مفاد شیوه‌نامه ماده ۳۳ و قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، حمایت معنوی و همکاری با دانشگاه یاسوج در خصوص برگزاری چهارمین همایش ملی مهندسی عمران، پیگیری مشکلات و بدهی‌های مالیاتی سازمان و برگزاری باشکوه جشن روز مهندس در مرکز استان و شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه را از دیگر برنامه‌های سازمان نظام مهندسی عنوان کرد و گفت: نظارت مداوم سازمان مرکز استان از نمایندگی‌های دهدشت، گچساران، باشت، چرام، قلعه‌رئیسی و دیشموک، سی‌سخت و مادوان، ارائه اختیارات به دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان مادوان جهت کنترل خدمات مهندسی در شهر مادوان در راستای رفاه حال مردم و تهیه نرم‌افزار جهت کانون کاردان‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد است.

صادقی بررسی شیوه‌نامه آزمایش بتن و راه‌اندازی کتابخانه الکترونیکی را از دیگر اقدامات نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه نظام مهندسی تشکل حرفه‌ای، نظارتی و اعتلای فرنگ ساخت و ساز است، گفت: جامعه مهندسین با رکود کاری مواجه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار