کد خبر: ۱۶۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 18 January 2016

به گزارش تابناک یزد،مرکز توسعه فناوری فناوری آب وابسته به پارک علم و فناوری یزد میزبان هم‌اندیشی سراسری دبیران تشکل‌های مردم نهاد(سمن‌) فعال در حوزه آب و محیط زیست استان يزد خواهد بود."علی‌اکبر قیومی" مدیر مرکز توسعه فناوری آب ضمن اعلام اين خبر، تصريح كرد: در راستاي فعالیت‌های این مرکز جهت طراحی و تأمین ارتباط شبکه‌ای عناصر درگیر در مسأله آب در مسیر همگرایی و هم‌افزایی آنها، هم‌اندیشی "کارکرد تشکل‌های مردمی در برابر بحران بی‌آبی" توسط مرکز توسعه فناوری آب طراحی شده و فردا سه ‌شنبه 29 ديماه با حضور دبیران تشکل‌های زیست محیطی استان یزد برگزار خواهد شد.


وي افزود: آشنایی بیشتر تشکل‌های مردم نهاد با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دیگر و تسهیل ارتباطات بعدی و نیز تخمین توان این موسسات برای همکاری با مرکز توسعه فناوری آب از دیگر اهداف این نشست معرفی شده است.

قيومي خاطرنشان كرد: تشکل‌های توانمند مردمی از ظرفیت‌های بالایی برای کمک به اجتماعی‌سازی و عمومی کردن مسأله آب برخوردار هستند که به دلایل گوناگون تاکنون از این ظرفیت‌ها به گونه‌ای مطلوب و مؤثر استفاده نشده است.

وي گفت: در این هم اندیشی تخصصی که برای نخستین بار در استان یزد اجرایی می‌شود تمامی مدعوین در محورهای مشخص شده به ارائه دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.

مدیر مرکز توسعه فناوری آب محورهاي نشست هم‌انديشي فردا را شامل تشکل‌های مردمی چگونه می‌توانند مردم و دولت را در جهت مقابله مؤثر با بحران بی‌آبی یاری دهند، مهمترین نقاط قوت و اساسی‌ترین نقاط ضعف تشکل‌های استان در حوزه آب و محیط زیست را چه می‌دانید و مهمترین سیاست‌های حمایتی برای تقویت، توانمند‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی را چه می‌دانید؟ اعلام كرد.

قیومی در پايان با اشاره به استقبال تشکل‌ها از این برنامه، گفت: این نشست تخصصی به شیوه‌ي بارش فکری طراحی شده و نتایج آن پس از پیاده‌سازی و جمع‌بندی در اختیار تشکل‌ها و متولیان مرتبط قرار خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار