ایام مبارک: مروری بر برنامه های دهه مبارک فجر در خراسان جنوبی
فرماندار بیرجند: با توجه به شرایط کنونی نظام در جهان، هرچه باشکوه تر مراسم دهه فجر باید برگزار شود/ اجرای 231 برنامه ورزشی طی دهه فجر امسال در سطح استان / بهره‌برداری از 62 پروژه عمرانی در شهرستان نهبندان همزمان با دهه فجر
کد خبر: ۱۷۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 29 January 2016

ü فرماندار بیرجند: آماده سازی فضا، آذین‌بندی امکان عمومی توسط ادارات و شهرداری بیرجند از برنامه های ایام دهه مبارک فجر است که تمام دهیاران و شوراهای استان نیز مکلف به انجام برنامه ریزی‌هایی این ایام شده اند

ü مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی: برگزاری همایش تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار و همایش بزرگ پیاده روی خانواده ها با حضور شبکه سه از برنامه های اجرایی استان در دهه فجر است

ü دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان نهبندان: تعداد ۶۲ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان طی دهه فجر به بهره‌برداری می رسد

فرماندار بیرجند از افتتاح و کلنگ زنی 95 پروژه در ایام دهه فجر در بیرجند خبر داد و گفت: از این تعداد 88 پروژه افتتاح و 7 پروژه نیز در دانشگاه بیرجند کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش تابناک، علی ناصری در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر، گفت: برای اجرای برنامههای متعدد و متنوع در ایام دهه فجر در بیرجند 22 کمیته تشکیل و برنامه‌ریزی های لازم در این خصوص انجام شده است.

وی، آماده سازی فضا، آذین‌بندی امکان عمومی توسط ادارات و شهرداری بیرجند را از برنامه های این ایام برشمرد و ادامه داد: تمام دهیاران و شوراهای استان نیز مکلف به انجام برنامه ریزی‌هایی برای این ایام شده اند.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی و پروژه های دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های دهه فجر است، از افتتاح و کلنگ زنی 95 پروژه در ایام دهه فجر در شهرستان بیرجند خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 88 پروژه افتتاح و 7 پروژه نیز در دانشگاه بیرجند کلنگ‌زنی می‌شود.

ناصری، مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل افتتاح را 355 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از مجموع پروژه‌ها 48 پروژه روستایی با اعتبار 61 میلیارد ریال و 40 پروژه شهری با اعتبار 257 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه های افتتاحی مربوط به سازمان جهادکشاورزی با 21 پروژه و 81 میلیارد ریال اعتبار است، از ایجاد اشتغال پایدار برای 100 نفر توسط سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

فرماندار بیرجند با تاکید بر حضور پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن، گفت: با توجه به شرایط کنونی نظام در جهان، هرچه باشکوه تر مراسم دهه فجر باید برگزار شود.

ناصری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره برگزاری انتخابات طی سال جاری، گفت: مردم و هواداران کاندیداها باید به قوانین پایبند باشند و از انجام تبلیغات زودهنگام چه در فضای مجازی و هر فضای دیگری خودداری کنند و تبلیغات خود را در زمان مشخص شده انجام دهند.

وی ادامه داد: تمام تحرکاتی که از جانب کاندیداها انجام می شود رصد و با مشاهده هرگونه تخلفی پرونده انتخاباتی برای افراد تشکیل می شود.

فرماندار بیرجند با تاکید بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام همیشه به دنبال ایجاد خدشه در نظام هستند و نباید زمینه فعالیت دشمن را برای ضربه به نظام فراهم کنیم.

اجرای 231 برنامه ورزشی طی دهه فجر امسال

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فجر 231 برنامه فرهنگی، ورزشی در استان برگزار می‌شود، که قاین با 42 برنامه بیشترین آمار برنامه ها را در استان دارد.

به گزارش تابناک، بهرام عزیززاده در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی سازمان ورزش و جوانان ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین جوانان و جامعه است، گفت: دلیل بسیاری از معضلات جامعه، عدم وجود فضای نشاط در جامعه است.

وی ادامه داد: نشاط اجتماعی را از جمله وظایف سازمان دانست و تصریح کرد: بهترین شیوه نشاط اجتماعی ورزش است.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی اظهارکرد: همزمان با دهه فجر 231 برنامه فرهنگی، ورزشی در استان برگزار می‌شود، که قاین با 42 برنامه بیشترین آمار برنامه ها را در استان دارد و در بیرجند به عنوان مرکز استان نیز 32 برنامه برگزار می‌شود.

عزیز زاده مقدم، از اجرای 27 برنامه توسط سازمان های مردم نهاد همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: 40 عنوان برنامه در واحدهای جوانان شهرستان‌ها و استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری 300 برنامه ورزشی اعم از مسابقات ورزشی، پیاده روی در استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد 11 برنامه شاخص است.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دو برنامه مهم ورزشی طی امسال، تصریح کرد: برگزاری همایش تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار و همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سه از برنامه های اجرایی استان بعد از دهه فجر است.

عزیز زاده مقدم افزود: 70 مورد مسابقه در بخش ورزش روستایی و 130 مورد برنامه‌های ورزشی در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نگاه ما به جوانان نگاه سرمایه ای است و معتقدیم جوانان و کارهایی که باید در حوزه جوانان انجام شود خروجی آن سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است و جوانان نقطه امیدی برای جامعه هستند.

عزیززاده مقدم اظهارکرد: بحث اوقات فراغت، هویت اسلامی، اشتغال، مسکن، امور مرتبط با خانواده و ازدواج، مشارکت اجتماعی جوانان از جمله مواردی است که باید مورد توجه سازمان ورزش و جوانان قرار گیرد.

بهره‌برداری از 62 پروژه عمرانی در شهرستان نهبدان همزمان با دهه فجر

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان نهبندان گفت: تعداد ۶۲ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان طی دهه فجر در شهرستان نهبندان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

هاشمی در گفت وگو با تابناک ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر به تشکیل ١٢کمیته در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان نهبندان گفت: تعداد ۶۲ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان طی دهه فجر در شهرستان نهبندان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و هنری دهه مبارک فجر در شهرستان شامل دیدار با خانواده های معزز شهدا، برگزاری جشن و جنگ شادی، اکران فیلم، مسابقات فرهنگی و هنری، نمایشگاه عکس و پوستر است و برنامه های مذهبی شامل برگزاری مسابقات قرآنی، نشست بصیرت افزایی برای دانش آموزان و حلقه های صالحین، گفتمان های دینی با موضوعات انقلاب و عفاف و حجاب و محافل انس با قرآن خواهد بود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان نهبندان خاطرنشان کرد: برنامه های مختلف ورزشی نیز طی دهه فجر پیش‌بینی شده که با مشارکت مردم اجرا می شود.

هاشمی افزود: به صدا در آوردن زنگ انقلاب اسلامی به صورت نمادین، اجرای مراسم گلباران تمثال مبارک امام خمینی(ره) در روز ١٢بهمن و مراسم مهمانی با لاله ها در روز ١٥بهمن و مراسم جشن و نورافشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، برنامه های محوری در دهه فجر امسال می باشد.

وی یادآور شد: جوانان چرخ محرک مسائل مختلف در جامعه و وجه مشترک تمامی افتخار آفرینی ها حضور جوانان بوده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار