مدیر عامل شرکت پست استان یزد گفت: این شرکت در حرکتی منحصر به فرد با همکاری بخش خصوصی به تولید و عرضه شکل نوینی از تمبر با آلیاژهای فلزی بهادار کشور یعنی تمبر فاخر طلا به وزن یک گرم و نقره به وزن 10گرم اقدام کرده است.
کد خبر: ۱۷۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴ 04 February 2016

به گزارش تابناک یزد،مسعود دهقان با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: این گونه تمبرهای فلزی که از اقلام کلکسیونری است به تعداد محدود در کشور به مناسبت های خاص و با استفاده از طرح تمبرهای منتشره تولید و عرضه می شود.

این مسئول تاکید کرد: این تمبرها خوشبختانه مورد اقبال عمومی و استقبال خاص مجموعه داران و کلکسیونرهای تمبرهای پستی و اقلام فیلاتلیکی و دوستداران مجموعه های میراث فرهنگی قرار گرفته است.
وی با اشاره به فعالیت های متعدد این شرکت در استان یزد اظهار کرد: هم اکنون ماهانه بیش از یک میلیون فقره مرسوله از سوی این مجموعه در استان قبول می شود و توزیع بیش از 800 هزار فقره مرسوله را در هر ماه انجام می دهیم.
مدیرعامل شرکت پست استان درباره ایجاد سرویس پست مستقیم الکترونیک در استان خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی مستقیم، این نوع پست است که برای جامعه هدف خاص بدون نیاز به حضور در دفاتر پستی مورد استفاده قرار می گیرد.
دهقان اضافه کرد: این شیوه بازاریابی مقرون به صرفه و هدفمند است و تاثیرگذاری آن بر مشتریان را در کوتاهترین زمان متوجه فرستنده پیام می کند در همین راستا نیز شرکت پست با همکاری بخش خصوصی، سامانه پست مستقیم الکترونیکی را با هدف تبلیغات برای مشتریان خرد و کلان داخلی و خارجی طراحی و ایجاد کرده و دارندگان مشاغل از طریق این سامانه به ارسال پیام برای مشتریان هدف خود اقدام می کنند.
به گفته این مسئول یکی دیگر از سرویس های پستی نوین ، پست ترکیبی است که در آن ، نسخه دیجیتالی پیام(به صورت فایل متنی یا تصویری و غیره) توسط فرستنده نامه آماده سازی و از طریق شبکه اینترنت به کامپیوتر مرکزی پست ترکیبی ارسال و پس از آن چنانچه فرستنده علاقمند به تحویل دیجیتالی پیام باشد، پیام به صورت دیجیتالی به گیرنده ارسال می شود.
وی خاطرنشان کرد: چنانچه فرستنده در خواست ارسال پیام به شکل متعارف پستی یعنی نامه را نیز داشته باشد، فایل حاوی پیام دیجیتالی وی به نزدیکترین مرکز توزیع پستی به صورت الکترونیکی منتقل و در آنجا چاپ و پاکت گذاری و به فرایند توزیع سپرده می شود.
مدیر عامل شرکت پست یزد از ایجاد سرویس پست لجستیک در استان در راستای پاسخگویی بهینه به نیازهای فعلی و آتی صاحبان صنایع و وارد کنندگان کالا در زمینه انبارداری، بسته بندی، حمل و توزیع و همچنین کاهش هزینه های بخش تولید، صادرات و تجارت مشتریان نیز که با تکیه بر توانمندی ها و زیر ساخت های موجود با بکار گیری فنآوری های نوین، خدمات لجستیک را ارائه می کند، خبر داد.
دهقان اضافه کرد: سرویس نوین پستی دیگری که در استان راه اندازی شده است، سرویس من و پست است که در واقع یک فروشگاه برخط محسوب می شود و انواع محصولات مختلف اعم از کالا و خدمات را در بستر اینترنت به کاربران معرفی می کند.
وی یادآور شد: در این فروشگاه مجازی از طریق ارائه سبد خرید آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی، امکان خرید برای مشتریان به آسانی فراهم شده و گزینه های متنوعی نیز برای تحویل کالا و خدمات در اختیار متقاضی قرار گرفته است.
به گفته دهقان سرویس خدمات ویژه شهروندی یا (خوش) با بهره برداری از شماره تلفن 193 کشوری، سرویس پست رسانه، سرویس پست همراه و سرویس تحویل در زمان مشخص از دیگر سرویس های پستی جدید استان است.
مدیرعامل پست یزد از دیگر اقدامات و دستاوردهای پست استان را اصلاح ساختار با هدف بهبود ارائه خدمات به مردم، ساماندهی و بازسازی اماکن، تجهیزات پستی و ناوگان حمل و نقل، راه اندازی سیستم مدیریت پاسخگویی سریع به شکایات مشتریان ، پیاده سازی نظام نشانی استاندارد ملی در سطح استان و بهنگام سازی اطلاعات کدپستی و نصب پلاک کدپستی شهری و روستایی عنوان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار