عضو ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی مازندران
عضو ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی مازندران از فعال شدن شعب ویژه برخورد با تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 14 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،حجت الاسلام اسدالله جعفری در نشست داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران با اعضای ستاد انتخابات استان  اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار سایر نهادهای اجرایی در زمینه انتخابات ورود جدی پیدا کرده است.

وی افزود: بالغ بر 300 هزار فقره استعلام از نامزدهای مجلس مازندران را دستگاه قضایی مازندران در دوره فعلی صورت داده است.

عضو شورای تامین مازندران با اشاره به اینکه امنیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز با همکاری دستگاه قضایی پیگیری می‌شود، تصریح کرد:  کار پیشگیری از جرائم انتخاباتی تاکنون در مازندران صورت گرفته است.

جعفری با بیان اینکه رسیدگی فوق العاده و خارج از نوبت به جرائم انتخاباتی در دستگاه قضایی با جدیت صورت می‌گیرد، افزود: انتظار داریم در انتخابات‌های پیش رو شاهد کمترین تخلفات و جرائم از سوی نامزدها و حامیان آنان باشیم.

عضو ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی مازندران با اشاره به اینکه رعایت موازین و مقررات انتخاباتی باید از سوی نامزدها و حامیان آنان صورت گیرد، گفت: شعب ویژه و قضات ویژه برای برخورد با تخلفات انتخاباتی در مازندران تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی راساً می‌تواند نسبت به امحا و برخورد با تخلفات انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات و حامیان آنان اقدام کند، افزود: امیدواریم نامزدها با رعایت اخلاق انتخاباتی، زمینه‌ساز انتخاباتی پرشور و سالم را در 7 اسفند امسال فراهم کنند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، 7 اسفند 94 در ایران اسلامی برگزار می‌شود.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار