رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان:
وی به موفقیت‌های نسبی جهاد کشاورزی گیلان در سال 93 اشاره کرد و افزود: سال گذشته را پر از فراز و نشیب‌های کاری پشت سر گذاشتیم اما وقفه‌ای در فعالیت‌ها نداشتیم
کد خبر: ۱۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 04 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، علیرضا شعبان‌نژاد ظهر امروز در جمع کارکنان جهاد کشاورزی گیلان اظهار کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام‌گذاری شده است و باید تلاش کنیم در تحقق آرمان‌های نظام موفق باشیم.

وی به موفقیت‌های نسبی جهاد کشاورزی گیلان در سال 93 اشاره کرد و افزود: سال گذشته را پر از فراز و نشیب‌های کاری پشت سر گذاشتیم اما وقفه‌ای در فعالیت‌ها نداشتیم.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه کارکنان جهاد کشاورزی به دلیل فشارهای بین‌المللی سختی‌ها را تحمل کردند، تصریح کرد: فشارها در روند اداری تاثیرگذار نبود و فعالیت‌ها با تدبیر و تحمل کارکنان انجام شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان پرداخت حقوق کارکنان را از دغدغه‌های مسئولان خواند و بیان کرد: پایان سال گذشته گشایش اعتبار شد و توانستیم حقوق کارکنان را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مطالبات بازنشستگان دستگاه‌ها تاکنون پرداخت نشده است، یادآور شد: موافقت‌نامه پرداخت مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی را با وزارتخانه امضا کردیم و پس از واریز به خزانه پرداخت می‌شود.

شعبان‌نژاد، جهادکشاورزی را تنها وزارتخانه‌ای عنوان کرد که مطالبات بازنشستگان را ابلاغ کرده است و گفت: اعتبارات مذکور تامین شده است.

*امسال کارکنان جهاد کشاورزی گیلان بازنشسته نمی‌شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تجربه پرداخت مطالبات بازنشستگان این سازمان در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: تا پایان امسال افرادی که به مرحله بازنشستگی می‌رسند بازنشسته نمی‌شوند مگر اینکه فرد متقاضی باشد.

وی در ادامه بر رعایت نظم و انضباط اداری تاکید کرد و افزود: سازمان جهادکشاورزی گیلان در زمینه مذکور از وضعیت خوبی برخوردار است اما انتظار داریم تکریم ارباب رجوع در چارچوب قوانین رعایت شود.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه نمی‌توانیم خواسته نابه‌جای ارباب رجوع را انجام دهیم، اظهار کرد: «نه» گفتن به ارباب رجوع باید همراه با احترام باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس توسط این سازمان در مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: کاروان‌های راهیان نور در بازدید از نمایشگاه مذکور راضی بودند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار