کد خبر: ۱۸۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 24 February 2016

به گزارش تابناک یزد،مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همبستگی در انتخابات، گفت: تاکنون تخلف انتخاباتی داوطلبان مجلس خبرگان در یزد ثبت نشده است.


حجت الاسلام و المسمین "سید ناصر محمدی" با اشاره به ضرورت شناخت و انتقال اهمیت مجلس خبرگان در نظام اسلامی، اظهار کرد: تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی از داوطلبان مجلس خبرگان در استان یزد ثبت نشده است.

وي انتصاب رهبری را از جمله مهمترین رسالت‌های مجلس خبرگان رهبری دانست و بیان کرد: ولایت محوری از جمله مهمترین ویژگی‌هاي انتخابات در مجلس خبرگان رهبری است.

حجت السلام محمدی همچنين بصیرت،‌ اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران و اجتهاد را از جمله شاخص ترین ویژگی‌های اعضای مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد.

اين مسئول در پايان دو داوطلب مجلس خبرگان در حوزه انتخابيه استان يزد را شامل آيت الله "ابوالقاسم وافی" و حجت الاسلام و المسلمین "سید محمودرضا محصل همدانی" معرفي كرد و با اشاره به ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در این دوره از انتخابات، تصریح کرد: مشارکت ملت در انتخابات پیش رو، تضمین کننده‌ي‌ استمرار اقتدار و عزت نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار