با وجود پایان زمان تبلیغات انتخاباتی، تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی به ویژه تلگرام ادامه دارد.
کد خبر: ۱۸۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 25 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، انتخابات این دوره در کشور به دلیل وجود رسانه‌های بی‌شمار و بهره گیری از فضای مجازی به ویژه تلگرام از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در کنار اینکه به سطح آگاهی و شناسایی کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی کمک کرده اما آسیبی جدی تر را نیز به دنبال داشته است.

تخریب و توهین، انتشار اسناد محرمانه دولتی، انتشار تصاویری که شاید صاحبان آن رضایت به انتشار نداشته باشند، دعوت به تجمع‌های غیرقانونی و چندین تخلف دیگر از آسیب‌هایی است که در فضای مجازی تلگرام در تبلیغات انتخاباتی دیده شده است.

اگرچه مسئولان همواره بر جلوگیری از این تخلفات تاکید دارند اما به نظر می رسد هنوز برخورد عملی با بر هم زنندگان فضای مجازی انتخابات در استان مازندران صورت نگرفته است.

در آخرین نمونه نیز از پنج‌شنبه شش اسفند ماه و با وجود پایان زمان تبلیغات، هنوز تب تبلیغات در فضای مجازی داغ است؛ هنوز لیست‌های حامیان حزبی و گروهی کاندیداها و تصاویر آنها در صفحات و گروه‌های عمومی به نمایش گذاشته می‌شود...

به نظر می‌رسد برای روز رای گیری در صورت عدم نظارت و برخورد با تخلفات انتخاباتی از این دست، باید منتظر جوسازی و انتشار مطالبی دیگر باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار