علیرضا خصوصی با اشاره به ارائه خدمات به مسافران نوروزی گیلان اظهار کرد: در ایام نوروز جمعیت هلال‌احمر گیلان به بیش از 228 هزار نفر مسافر خدمات ارائه کرده است
کد خبر: ۱۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،علیرضا خصوصی با اشاره به ارائه خدمات به مسافران نوروزی گیلان اظهار کرد: در ایام نوروز جمعیت هلال‌احمر گیلان به بیش از 228 هزار نفر مسافر خدمات ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه 51 پایگاه هلال‌احمر برون و درون‌شهری گیلان فعالیت داشتند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان در حوزه‌های داوطلبان، جوانان و امداد و نجات خدمات نوروزی خود را آغاز کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه نوروز امسال یک‌هزار و 435 نفر مراجعه حضوری برای کمک‌های اولیه صورت گرفت، افزود: 79 حادثه رخ داد که به 387 نفر حادثه‌دیده خدمات لازم ارائه شد.

وی بیشترین خدمات‌رسانی را به حوادث دیدگان برف و کولاک و جاده‌ای ذکر کرد و ادامه داد: این خدمات توسط امدادگران هلال احمر به حادثه‌دیدگان ارائه شده است.

این مسئول به اجرای طرح ملی داوطلب‌یار در نوروز امسال اشاره کرد و یادآور شد: در راستای اجرای این طرح پزشکان و پیرا پزشکان داوطلب در پایگاه‌های امدادی به نیازمندان خدمات‌رسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان سرکشی و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و سالمندان را از دیگر برنامه‌های هلال‌احمر در نوروز امسال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال بیش از 2 هزار و 834 سبد غذایی در قالب طرح ملی فرشتگان با مشارکت خانه داوطلب و خیران بین نیازمندان توزیع شد که ارزش هر بسته غذایی یک‌میلیون ریال بوده است.

خصوصی برپایی 78 چادر، بهره‌مندی مسافران نوروزی از ایستگاه‌های سلامت ویژه کنترل فشار خون و قند خون و... را از دیگر اقدام‌ها در نوروز امسال عنوان کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار