در جلسه کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری عنوان شد:
قضات کشیک در مکان‌های قضایی شهرستان و استان مستقر شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی به صورت فوق‌العاده رسیدگی شود.
کد خبر: ۱۹۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 05 March 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،جلسه کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور فرمانداران شهرستان ها ،مدیران کل دستگاه های عضو کارگروه و مدیران کل دفتر فنی شهری در حوزه عمرانی استانداری برگزار گردید.
استفاده از امداد هوایی در ایام نوروز
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه و مصوبات کارگروه اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان از حوزه‌های پرکار در ایام نوروز است که سال گذشته عملکرد حوزه بهداشت و درمان، در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی رضایت‌بخش بود و در نوروز 95 هم انتظار داریم این بخش همانند سال های گذشته پای کار باشد.
وی بیان کرد: استفاده از امداد هوایی در استان مورد نیاز است که دانشگاه علوم پزشکی در مواقع ضروری از امداد هوایی استفاده کند.
دکتر چمن در خصوص برنامه ریزی برای استفاده از امداد هوایی در در صورت لزوم، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی های لازم را با استان فارس برای امداد هوایی در صورت ضرورت و استفاده از پایگاه های آن استان انجام داده است.
استقرار قضات کشیک در سطح استان
نیک‌اقبالی در ادامه تصریح کرد: قضات کشیک در مکان‌های قضایی شهرستان و استان مستقر شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی به صورت فوق‌العاده رسیدگی شود.
وی خاطرنشان کرد:اسکان چادرهای نماز، مجهز شدن نمازخانه‌ها به امکانات مورد نیاز و پخش اذان در دستور کار ادارات و دستگاه‌های متولی باشد، همچنین بانک‌ها مشکلات خودپردازها خصوصا در شهرستان‌های استان را رفع کنند تا مسافران در این خصوص با مشکلی مواجه نشوند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجازه فروش اجناس در ورودی شهرستان ها فقط به کسانی داده میشود که مجوز از میراث فرهنگی دریافت کنند
این مسئول از رسانه ها درخواست کرد که آمار دقیق و رسمی را از دبیرخانه ستاد اقای باقری دریافت کنند و از ارائه آمار متناقض خودداری کنند.
نیک اقبالی وظایف راه و شهر سازی جهت ایمنی بودن جاده،ها را اینگونه بیان کرد :ایمنی راه‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب علائم هشدار دهنده نقاط حادثه‌خیز، پاکسازی نخاله‌ها و ایجاد نرخ مصوب برای جابه‌جای مسافران در ایام نوروز از وظایف راه و شهرسازی است.
در ایام نوروز کنده کاری معابر ممنوع!
وی با اشاره به اینکه از 25 اسفند تا 15 فروردین هرگونه حفاری در سطح شهرها و جاده‌های استان ممنوع است، بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدامات لازم برای پاکسازی مناطق مختلف شهرها و روستاها به خصوص روستاهای هدف گردشگری را انجام دهند، ضمن اینکه شهرداری‌ها نباید برای نصب تابلوها و بنرهای راهنمایی گردشگران نوروزی محدودیتی ایجاد کنند و یا از دستگاه‌ها هزینه‌ای دریافت کنند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود اجازه فروش اجناس در ورودی شهرستان ها فقط به کسانی داده میشود که مجوز از میراث فرهنگی داشته باشند.
افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در سال ۹۵
مدیر کل حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در استانداری برگزار گردید از افزایش نرخ کرایه های حمل نقل عمومی در ماه جاری خبر داد.
وی افزایش نرخ کرایه را حتمی دانست ولی افزود که نرخ تصویب شده در نیمه دوم ماه اجرایی می گردد.
گزارش و عکس :سید محسن راستاد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشنای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
ای خدا وای تصمیم نخو که کرایه ها را اضافه میکنه بیچاره مبکنید مردم را وقتی کرایه بالا بره روهمه چیز تاثیر منفی داره
محمدرضا
|
United States
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
بازهم فشار رو زیاد کردن.ای خدااااا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار