مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران منطقه چالوس از ذخیره سازی 34 میلیون لیتر بنزین برای عرضه در جایگاه های سوخت در تعطیلات نوروزی دراین مناطق گردشگرپذیر خبرداد.
کد خبر: ۱۹۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 16 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید محمود طاهری میزان مصرف بنزین در نوروز امسال در این مناطق را مقدار 32 میلیون لیتر اعلام کرد و گفت : با توجه به پیش بینی شرائط آب و هوایی و حضور بیشتر مسافران به این مناطق سعی شد در نوروز 95 مقدار بیشتری بنزین ذخیره سازی تا در این حوزه با مشکل کمبود این فرآورده نفتی مواجه نشویم.

وی با اشاره به فعالیت حدود 52 جایگاه عرضه سوخت در شهرستان های غرب مازندران افزود : از مدت های پیش کارشناسان ستادی این شرکت و استانداری مازندران بازدیدهایی با هدف پاکیزگی سرویس های بهداشتی ، نمازخانه ها ، زیباسازی محوطه ها ، رفع نواقص فنی و در نهایت کنترل ایمنی از این تعداد جایگاه انجام داده اند و شرائط برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی فراهم است. 
مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی در ادامه به عملکرد سال جاری این نهاد پرداخت و گفت : از ابتدای امسال تا بیستم اسفنده ماه جاری مقدار 663 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی، شامل یک میلیون و 224 هزار لیتر نفت کوره ، 146 میلیون و 890 هزار لیتر نفت گاز ، 63 میلیون و 550 هزار لیتر نفت سفید ، 421 میلیون و 288 هزارلیتر بنزین معمولی و مقدار بیش از 31 میلیون لیتر نیز بنزین سوپر در جایگاه های عرضه سوخت توزیع و عرضه شد. 
طاهری ، افزود : این مقدار فرآورده های نفتی توزیع شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته نفت گاز حدود شش درصد افزایش ، نفت سفید چهاردرصد کاهش ، بنزین سوپر حدود سه درصد کاهش و بنزین معمولی نیز حدود سه درصد افزایش داشته است.
وی ، گازرسانی به مناطقی از حوزه روستایی شهرستان های غرب مازندران و در پی آن افزایش تعداد جایگاه های سوخت سی ان جی را از علت های اساسی کاهش برخی از فرآورده های نفتی در این مناطق معرفی کرد.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران با بیان آنکه بیشترین حجم فعالیت جابه جایی فرآورده های نفتی بردوش رانندگان خودروهای نفتکش و نیز نیروهای عملیاتی در جایگاه های عرضه سوخت است از نحوه خدمات مطلوب آنان به مشتریان دراین مناطق قدردانی کرد.
شهرستان های محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر برای تامین و توزیع فرآورده های نفتی زیرپوشش شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی غرب مازندران قراردارد.
این شهرستان ها به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی منحصربفرد نظیر دریا و جنگل درتمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرایی میلیون ها مسافر و گردشگراست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار