یک عضو شورای اسلامی شهر فاش کرد:
یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد از شهرداری خواست تا اطلاعات کامل حدود سه هزار نیرویی را که بدون گزینش و مجوز استخدام کرده به شورا ارایه دهد.
کد خبر: ۲۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹ 08 April 2015
به گزارش تابناک از مشهد، علی اصغر لطفی در شصت وچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد ، با بیان مطلب فوق خواستار ارائه اطلاعات کامل و طی مراحل قانونی جذب و استخدام این نیروها شد.

همچنین محمدرضا دیمه کار ، دیگر عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: طی سالهای اخیر افرادی با رابطه و بدون ضابطه در شهرداری استخدام شده اند و بارها از شهرداری خواسته شده با این افراد تسویه حساب کند، اما هنوز این مهم اجرایی نشده است.

وی افزود: برای رفع این‌گونه ابهامها نباید از سوی شهرداری سندسازی انجام شود.

دیمه کار در این جلسه که با موضوع بررسی لایحه تفریغ بودجه سال 1392 شهرداری برپا بود تذکر داد : حسابرس شورای شهر در مجموع 32 مورد ابهام و اشکال به تفریغ بودجه شهرداری مشهد وارد کرده که این ابهامها باید برطرف شوند.

وی بدون ارایه توضیح در مورد این ایرادها گفت: 22 مورد از ابهامها مربوط به فروش اوراق مشارکت در آن سال است، بنابراین به منظور تشویق مردم به خرید اوراق مشارکت باید این ابهامها برطرف و شفاف سازی شوند.

به گفته وی، میزان فروش اوراق مشارکت شهرداری مشهد در سال 1393 معادل 9 هزار و 600 میلیارد ریال بوده است.

بنابراین گزارش، ابوالفضل انتظاری، معاون مالی و اداری شهرداری مشهد هم در این خصوص گفت: سال 1392 هیچ استخدامی در شهرداری انجام نشده است، بنابراین آماده همکاری با گروه‌های بازرسی در این خصوص هستیم.

همچنین در ادامه این جلسه سیدصولت مرتضوی شهردار مشهد در مورد بودجه سال 92 شهرداری گفت: از بودجه 41 هزار و 860 میلیارد ریالی محقق شده شهرداری در آن سال مبلغ هزار و 50 میلیارد ریال کمک دولتی و بقیه درآمد شهرداری بوده است.

طی نشست دیروز شورای اسلامی شهر مشهد کلیات لایحه تفریغ بودجه تصویب و شهرداری مکلف شد انحرافات عملکرد بودجه در سال 93 به بعد را نیز به حداقل رسانده و اصلاحیه بودجه سالانه را در زمان مناسب تهیه و ارایه کند. انحراف بودجه سال 1392 شهرداری مشهد 45 درصد اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار