رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در مراسم افتتاح درمانگاه جدید تخصصی مرکز آموزشی درمانی رازی این شهر اظهار کرد: درمانگاه مذکور با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران به بهره‌برداری رسیده است
کد خبر: ۲۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 08 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در مراسم افتتاح درمانگاه جدید تخصصی مرکز آموزشی درمانی رازی این شهر اظهار کرد: درمانگاه مذکور با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران به بهره‌برداری رسیده است.

انوش برزیگر سرمایه‌گذاری درمانگاه تخصصی جدید را 2 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مرکز آموزشی درمانی رازی در آینده نزدیک از بیمارستان‌های خوب گیلان می‌شود.

وی گیلان را پیشرو در اجرای طرح تحول سلامت خواند و بیان کرد: بازرسی و پیگیری برای اجرای مطلوب طرح مذکور در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 97 درصد از بیماران از طرح تحول سلامت در استان رضایت دارند، ادامه داد: یکی از خواسته‌های جامعه پزشکی تجمیع بیمه‌ها است و مردم باید از سرگردانی رهایی پیدا کنند ضمن اینکه رابطه مالی بیمار با گروه‌های پزشکی باید قطع شود.

برزیگر به بازرسی‌های نامحسوس از مراکز درمانی گیلان اشاره کرد و گفت: بازرسی‌های سرزده در ارتقای کیفیت خدمات به بیماران حائز اهمیت است.

وی در ادامه از افتتاح شش بیمارستان جدید تا پایان سال 94 در گیلان خبر داد و یادآور شد: بیمارستان‌های مذکور در شهرهای آستارا، تالش، رضوانشهر، رشت، لاهیجان و لنگرود در حال تکمیل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پیشرفت 25 درصدی بیمارستان در حال احداث رشت، گفت: سال 95 بیمارستان دیگر شهرهای گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

برزیگر همچنین به آموزش 14 رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و افزود: موافقت آموزش رشته اطفال از وزیر بهداشت اخذ شده است.

وی جذب دانشجویان بومی را از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و اظهار کرد: اکنون پنج هزار دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه گیلان تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به جذب نیروهای جدید در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تا تیر ماه امسال جذب نیرو نداریم اما این کار باید انجام شود.

برزیگر با بیان اینکه در جذب پرستاران در سال 94 مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: گیلان 9 هزار نفر فارغ‌التحصیل رشته پزشکی جویای کار دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار