مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان
فرزاد محمدی ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پیمان‌سپاری ۹ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان لرستان در ابتدای سال ۹۵ به مبلغ ۱۰ هزار میلیون ریال انجام شد.
کد خبر: ۲۰۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 09 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،فرزاد محمدی ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پیمان‌سپاری ۹ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان لرستان در ابتدای سال ۹۵ به مبلغ ۱۰ هزار میلیون ریال انجام شد.

محمدی افزود: این شرکت در راستای انجام و تکمیل برنامه‌های عملیاتی، اجرایی و مرتفع کردن نواقص زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی بلافاصله در بدو امسال اقدام به پیمان‌سپاری 9 پروژه عمرانی کرد.

وی عنوان کرد: احداث شبکه روشنایی شهرک صنعتی سلسله، تکمیل سیستم مانیتورینگ منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اجرای طرح تقویت شبکه مخابرات شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد، تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک بروجرد، اجرای عملیات خاکی معابر شهرک صنعتی شماره دو دورود، احداث چهار واحد تابلو ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی سطح استان، اجرای سیستم تله‌متری و مدیریت منابع آب شهرک‌های سطح استان، تکمیل ساختمان ایستگاه گاز شهرک سنگ الیگودرز، تعمیرات ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی ازنا از مهم‌ترین این پروژه‌ها بوده است.

محمدی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته با 34 پروژه عمرانی به مبلغ 60 هزار میلیون ریال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی پیمان‌سپاری شد که امسال در نظر است از محل اعتبارات جاری و ملی و متناسب با تخصیص اعتبارات عمرانی استانی پروژه‌های بیشتری را تعریف کنیم.

وی ادامه داد: مقرر است بخشی از نواقص و نیازهای زیربنایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در قالب ماده 81 قانون الحاق برخی مواد به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که به‌ موجب آن "وزارتخانه‌های نیرو، نفت و ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف‌اند نسبت به تأمین آب، برق، گاز و امکانات مخابراتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تا درب واحدهای صنعتی و معدنی مستقر در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و معدنی و منطقه ویژه اقتصادی اقدام کنند" مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان یادآور شد: امید است از این طریق بتوانیم با شتاب و رشد مضاعفی بستر را برای ایجاد سرمایه‌گذاری صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار