کد خبر: ۲۱۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 11 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ استان یزد با اشاره به 110 روستای دارای طرح هادی مصوب در این استان، ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی برای ارتقای شرایط زیست‌محیطی و بهبود چشم‌انداز آتی نقاط روستایی را از اهداف فعالیت‌های عمران روستایی بنیاد مسکن برشمرد.

علیرضا قربانیان  افزود: این طرح با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی برای ارتقای شرایط زیست‌محیطی و بهبود چشم‌انداز آتی نقاط روستایی در سراسر کشور به انجام می رسد.
وی گفت : تهیه طرح تفکیکی 20 قطعه زمین، بررسی بالغ بر 470 پرونده در 30 جلسه تغییر کاربری، انجام 105 طرح اجرایی طرح‌های هادی و یک روستای با هدف گردشگری در روستای توران‌پشت، صدور 870 جلد سند مالکیت شهری و صدور 2391 جلد سند مالکیت روستایی، از دیگر اقدامات  این  طرح در سال گذشته بوده است.
وی گفت : همچنین در این  طرح   تملک زمین در 24 روستا برای واگذاری به روستائیان فاقد مسکن، واگذاری 1133 قطعه زمین برای مسکن‌سازی به متقاضیان واجد الشرایط و نقشه‌برداری 80 مورد پیاده‌روسازی و برداشت زمین و 55 مورد کنترل نقشه در واحد مطالعات  انجام شده است .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار