دبیر شورای اطلاع رسانی استان:
دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کارگاه آموزشی دو روزه روابط عمومی ها و خبرنگاران استان برای امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه در یاسوج آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۱۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 19 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سیدمحمد موحدپور در مراسم آغاز بکار این کارگاه آموزرشی، افزود: این دوره آموزشی ویژه مسئولین و کارشناسان روابط عمومی همه دستگاه های اجرائی و بانک ها، فرمانداری ها، شهرداری ها و خبرنگاران در استان می باشد.

وی اظهار داشت: این دوره آموزشی از امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه 31 فروردین و یکم اردیبهشت ماه از ساعت 30/8 شروع و در دو نوبت صبح و عصردر محل ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان (دفترآموزش و پژوهش) ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی استانداری تصریح کرد: این دوره آموزشی به پیشنهاد حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اجرا شده است.

به گفته موحدپور، دوره آموزشی توسط استاد دکتراحمد توکلی، دکترای مدیریت رسانه، کارشناس ارشد در رشته ارتباطات و روزنامه نگاری، عضو هیات علمی دانشگاه و عضو هیات داوران مطبوعات با 30 سال سابقه مطبوعاتی در روزنامه های مختلف و تالیف 10 جلد کتاب در همین رابطه برگزار شده است.

مدیرکل حوزه استاندار یادآور شد: این دوره آموزشی توسط حوزه آموزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گواهی صادر خواهد شد.

وی یادآور شد: این دوره آموزشی در رابطه با توانمند سازی روابط عمومی ها و نحوه ارتباط آنها با فعالیت های مربوطه درون و برون سازمانی و همچنین با رسانه های مختلف و آشنائی بیشتر خبرنگاران با موضوعات مختلف گزارشات خبری، خبرنویسی و خبر رسانی برگزار شده است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار