فرمانده انتظامي لرستان :
سردار محمد قنبری ،فرمانده انتظامي لرستان گفت: توسعه و پيشرفت هر جامعه را مديون امنيت دانست و: انجام صحيح ماموريت ها ، باعث رضايت مندي مردم از عملكرد پليس مي شود.
کد خبر: ۲۱۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 19 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ، سردار محمد قنبری ،فرمانده انتظامي لرستان گفت: توسعه و پيشرفت هر جامعه را مديون امنيت دانست و: انجام صحيح ماموريت ها ، باعث رضايت مندي مردم از عملكرد پليس مي شود..

سردار "محمد قنبري " در جمع كاركنان انتظامي استان در ستاد اين فرماندهي ، با تبريك ماه پر بركت رجب و ولادت مولي الموحدين امام علي (ع) ، خدمت به مردم را توفيق بزرگي براي نيروي انتظامي دانست و گفت: اگر انسان در مسير الهي حركت كند و تقواي الهي پيشه كند ، مطمئنا رضايت خداوند را در پي خواهد داشت .

وي با اشاره به اين كه توسعه و پيشرفت هر جامعه اي مديون امنيت است ،عنوان کرد : اگر امروز در كشور ايران اسلامي ، شاهد امنيت مثال زدني هستيم ، در اثر توجه به معنويات و علاقه دروني است كه در فرزندان اين مرز و بوم وجود دارد .

قنبری ، با بیان اهمیت ضرورت انجام صحيح ماموريت ها و رعايت نظم و انضباط اضافه کرد: انجام صحيح ماموريت ها ، باعث رضايت مردم از عملكرد پليس مي شود.

فرمانده انتظامي لرستان پيشگيري و پيش بيني مدبرانه را رمز موفقيت فرماندهان ، مديران و كاركنان در رونق بخشي سازمان و فرد عنوان كرد و گفت : بايد با آمادگي ، نظم و انضباط ،احساس مسئوليت و تلاش مضاعف، ضمن به نمايش گذاشتن اقتدار پليس، در پي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضايتمندي آنان باشيم .

محمد قنبری با اشاره به بارندگي هاي شديد و طغيان رودخانه ها و سيل اخير در استان ، با تقدير از حضور موثر و پررنگ پليس در جهت پيشگيري از بروز حوادث احتمالي ناگوار ، گفت: پليس در بازگشايي راه ها ، جاده ها و معابر و تسهيل در عبور و مرور ،با فداكاري و ايثار جانانه به مردم خدمت كرد ، چرا كه خود مردم به اين حضور ، اذعان داشتند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار