کد خبر: ۲۱۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 23 April 2016
به گزارش تابناک یزد، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی به مساله پلیس نامحسوس اخلاقی اشاره کرد و گفت: پلیس نامحسوس اخلاقی زمینه نا‌امنی فکری را به وجود می‌آورد. ما در کل کشور برای محیط زیست ۲۷۰۰ محیط بان داریم و درحالی که در تهران برای چنین منظوری ۷۰۰۰ نیرو در نظر گرفته شده است.

این نماینده مجلس چنین کارکردی را خارج از محدوده کارکرد پلیس خواند و گفت: اشتباه این‌ها این است که نمی‌دانند پلیس نمی‌تواند به معنای عمیق کلمه ارشادی عمل کند. ممکن است پلیس تذکر‌هایی بدهد اما ارشادکننده نیست چرا که جنس پلیس ارشادی نیست.

وی افزود: به نظر می‌رسد این مساله هزینه گزافی را بر مملکت تحمیل خواهد کرد و در عین حال موجب امنیتی شدن جامعه خواهد شدچرا که الان همه از هم می‌ترسند.

او در خصوص ارتباط بین پلیس نامحسوس اخلاقی و فضای به وجود آمده ناشی از آن و انتخابات پیش رو گفت: الان شصت کرسی برای مجلس باقی مانده است. باید به هر شکلی شده مردم را از دولت نا‌امید کنند.
او تاکید کرد: در این وضعیت وزارت کشور باید ورود کند تا در انتخابات مرحله دوم چنین مسائلی بر روی مردم اثر گذار نباشد.

نماینده مردم رشت و منتخب مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در صورتی که وزیر کشور در این رابطه ابراز بی‌اطلاعی کند و یا بگوید من کاره‌ای نیستم‌‌ همان بهتر که درب آن وزارت خانه را با چنین وزیری ببندیم.
او گفت: در همین رابطه در صورتی که در مرحله بعدی وزارت کشور درخصوص پرونده منتخب مردم اصفهان اظهار نظر نکند و موضوع را به بررسی اعتبار نامه‌ها موکول نکند وی را استیضاح خواهیم کرد.

جعفرزاده در پایان تاکید کرد: اگر وزیر کشور در مورد پرونده مینو خالقی و پلیس نامحسوس اخلاقی کوتاهی کند و تنها نقش تماشاگر را بازی کند عاقبت خوبی برای آقای رحمانی فضلی پیش بینی نمی‌کنم.
ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار