معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد نتایج مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن یزد را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 11 May 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی،اظهار کرد: هیئت داوران اسامی سه برگزیده رشته‌های مختلف بخش برادران و خواهران سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان یزد را اعلام کرد.

وی ادامه داد: بنا به اعلام هیئت داوران سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش برادران شهرستان یزد در رشته قرائت علی اکبر کاظمی، مهدی شایق و محمدحسن حسن‌زاده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم شهرستان را به خود اختصاص دادند.
میرجلیلی افزود: در رشته ترتیل محمدمهدی میرجلیلی رتبه اول، محمدحسین حدادزاده رتبه دوم و مصطفی شایق رتبه سوم را کسب کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: این هیئت همچنین محمد فرقانی، محمدسجاد زارع و محمدعلی سلطانی را به ترتیب حایز رتبه‌های اول تا سوم در رشته حفظ ۵ جز اعلام کرد.
وی ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جز قرآن کریم وحیدرضا میرجلیلی، داوود شیشه‌بری و منصور گل‌محمدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و در رشته حفظ کل قرآن جلال دهقانی رتبه اول، محمدحسین اقبالی رتبه دوم و امیر میرجلیلی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
میرجلیلی افزود: هیئت داوران هادی زارع، حامد سلطانی  و وحید کبیری را به عنوان برترین‌های رشته اذان شهرستان یزد انتخاب نمود و در رشته دعاخوانی ابوطالب جادری، مهدی ضیافتی و محمدمهدی گلوردی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد اظهار کرد: هیئت داوران بخش خواهران نیز در رشته قرائت سمیه جعفری، حکیمه شفیعی و محبوبه حنیف‌نژاد را به ترتیب حایز رتبه‌های اول تا سوم معرفی کرد.
وی ادامه داد: در بخش خواهران همچنین نجمه عاقبت خیری، مژگان نصیریانی و ملیحه نوروزی در رشته ترتیل رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
میرجلیلی افزود: در رشته حفظ کل قرآن کریم رقیه برامسی، زهرا محمدی و بتول حیدری، در رشته حفظ ۲۰ جزء موحده آیت‌اللهی، اعظم‌السادات میرجلیلی و اکرم کریمی، در رشته حفظ ۱۰ جز زکیه برزگر، مریم‌السادات میرحسینی و صفیه زینلی‌پور، در رشته حفظ ۵ جزء راضیه حاجی‌احمدی، سمیه حیدریان نژاد، ملیحه خندان رتبه‌های اول تا سوم را کسب نمودند.
وی ادامه داد: در رشته دعاخوانی مرحله شهرستان یزد در بخش خواهران فاطمه راغب، مزگان لاله‌زاری و زینب‌السادات حسینی رتبه‌های اول تا سوم را به دست اوردند.
یادآوری می‌شود نفرات برگزیده شهرستان به مرحله استانی که مرداد ماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود راه خواهند یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار