مدیرکل شرکت فرودگاه‌ های استان اردبیل خبر داد:
مدیرکل شرکت فرودگاه‌ های استان اردبیل از آمادگی این فرودگاه برای حمایت از سرمایه گذاران بومی و غیربومی در فرودگاه های این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 14 April 2015

به گزارش مهر، سید فخرالدین هاشمی در جلسه بررسی راهکارهای توسعه فرودگاه اردبیل افزود: در حال حاضر فرودگاه اردبیل آمادگی لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های این استان را دارد.

وی تصریح کرد: بر این باوریم تا زمانی که اعتباری برای پروژه‌های فرودگاهی این استان اختصاص پیدا نکند کاری را نمی توان پیش برد٬ بنابراین حمایت از سرمایه گذاران در این راستا است.

مدیرکل شرکت فرودگاه‌ های استان ادامه داد: نمایندگان استان در جریان مشکلات و مسائل فرودگاه هستند اما تا زمانی که اعتباری برای پروژه‌ها و همچنین حمایتی از سوی استانداری صورت نگیرد، مشکلات همچنان به حال خود باقی است.

وی توسعه پروازها و خطوط پروازی از این فرودگاه را نیز منوط به حمایت لازم دانست و از مذاکره با شرکتهای هواپیمایی خارجی برای برقراری پرواز در مسیرهای استانبول و دبی خبر داد.

هاشمی با بیان اینکه درصدد اجرایی کردن برنامه‌ها و سیاست‌های مربوط به فرودگاه هستیم، متذکر شد: طی مذاکرات و رایزنی‌هایی که با شرکت‌های هواپیمایی ترکیش‌ایر و فلای‌دبی انجام داده‌ایم، در صورت موافقت آنان پروازهای اردبیل به دبی و استانبول را برقرار خواهیم کرد.

به گفته وی هم اکنون پیگیری این برنامه مدام از سوی فرودگاه‌ها با شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار