از 24 سیاست اقتصاد مقاومتی 19 سیاست با کارهای بنیاد مسکن هم سو است/ ۷۰ طرح هادی روستایی لرستان طی سال‌جاری اجرایی می شود

به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری برنا لرستان ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در نشست اقتصاد مقاومتی استان از اجرایی شدن ۷۰ طرح هادی روستایی در سال‌جاری  خبرداد.

 فرهاد خاکی‌پور با اعلام این خبرگفت: 70 پروژه طرح هادی روستایی در حدود 100 کیلومتر طول با عرض متوسط 8 متر در استان اجرایی می‌شود.

خاکیپور افزود:از 24 سیاست اقتصاد مقاومتی 19 سیاست با کارهای بنیاد مسکن هم سو است که این امر  در لرستان که جمعیت روستایی بالایی دارد می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی مؤثر باشد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح هادی شاخص ما مرکزیت دهستان، جمعیت، جایگاه روستا در تولید استان  و مشارکت مردم در اجرای طرح هادی مدنظر است.

خاکی‌پورخاطر نشان کرد: این طرح در محیط روستا تاثیرداشته و سبب نگه داشت مردم روستا شده است، و  بنیاد مسکن لرستان سال 96 در اجرای طرح هادی روستایی، 100 روستا را در برنامه دارد.

 مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان داشت: مسکن روستایی نیز با همان قوت انجام  می‌شود؛ در این طرح‌ها مسکن روستایی دیده نشده چراکه خود برنامه جداگانه است و برای سال 95 منتظر تصویب واحدهای جدید هستیم.