تابناک کهگیلویه و بویراحمد
و اما روی سخن با مهدی پاشازاده است کسی که روزی باعث افتخارمان بود اما با کمال تأسف حرکات توهین‌آمیز به هواداران و رفتارهای غیرورزشی که با احساست هواداران بازی کرد تابه هر قیمتی همه‌چیز را فدای صعود تیمش کند.
کد خبر: ۲۳۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 02 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،اتفاقات ناخوشایند بازی برگشت پلی اف برای صعود به لیگ یک کشوری کانون هواداران نفت و گاز گچساران را واداشت تا با انتشار بیانیه‌ای در خصوص حوادث بازی برگشت پلی اف فوتبال نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم واکنش نشان دهد.
متن بیانیه:
به نام خدا
کانون هواداران ورزش نفت و گاز گچساران در طول فصل اخیر با حمایت همه جانبه از تیم‌های ورزشی خصوصاً تیم فوتبال نفت گاز تمام همت خود را به کار برده تا با ایجاد انگیزه، ساماندهی و کشاندن هواداران به ورزشگاه تیم محبوب شهرمان را تشویق و حمایت کرده که انصافاً در طول فصل نیز هیچ‌گونه مورد و حاشیه‌سازی رخ نداد.
اما متأسفانه در بازی آخر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل پارس جنوبی جم که مهم‌ترین بازی این فصل تیم محسوب می‌گردید شاهد یکی از بدترین روزهای زندگی‌مان بودیم.
مردم و مردم شهرمان (گچساران) را با دنیا عوض نکرده و به وجودشان افتخار می‌کنیم و برای رساندن جوانان شهر و دیارمان به بلندترین قله‌های افتخار از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود.
و اما روی سخن با مهدی پاشازاده است کسی که روزی باعث افتخارمان بود اما با کمال تأسف حرکات توهین‌آمیز به هواداران و رفتارهای غیرورزشی که با احساست هواداران بازی کرد تابه هر قیمتی همه‌چیز را فدای صعود تیمش کند.
لذا از فدراسیون فوتبال درخواست داریم با این چنین مربیانی که واقعاً درشان فوتبال ما نیستند برخورد کند و اجازه ندهند ورزش ما آلوده به این چیزها شود.

و اما آن دسته آز کسانی که هواداران را به بی‌فرهنگی متهم می‌کنند، به‌راستی این سؤال را از خود پرسیده‌اید، چه کسانی کم‌کاری کرده‌اند؟ و باعث متشنج شدن جو ورزشگاه شدند، چرا پاسخ‌گو نیستند آن‌هایی که باید امنیت ورزشگاه را تأمین می‌کردند، چرا نمی‌خواهید بپذیرید توجیه نشدن کسانی که میدان ورزش را با میدان جنگ اشتباه گرفته بودند نسبت به این مشکلات و حواشی آن کاملاً مقصرند، و همچنین بازی بد و واقعاً ضعیف تیم نفت که بدترین بازی تاریخ فوتبال خودشان را ارائه دادند، باعث رنجش خاطر تماشاگران شد.

هرچند که اعتراض به بازی امری طبیعی بوده و این حق هواداران است که برای پیروزی تیمشان به آب و آتش بزنند اما کادر فنی و بازیکنان نفت باید جوابگوی احساسات این جوانان باشند.
در پایان از مدیرعامل نفت گچساران و نماینده خدوم شهرستان و همچنین اصحاب رسانه که نقش یار سیزدهم را به‌خوبی بازی کردند سپاسگزاریم، بروز چنین حرکاتی قطعاً به اعتبار ورزش گچساران لطمه زده و این‌گونه رفتارهای ناپسند با خط‌مشی کانون هواداران نفت و گاز هم‌خوانی نداشته و موردپسند ما و هیچ ورزش دوست حقیقی نمی‌باشد.

ما کانون هواداران تیم‌های ورزشی نفت و گاز به‌عنوان حامیان واقعی تیم که در طول یک‌فصل در همه شرایط پشتیبان تیم بوده و خواهیم بود از اتفاقات دیروز ناراحت بوده و آرزومندیم که دیگر در فوتبال گچساران شاهد چنین رفتارهای ناخوشایند نباشیم.

(صادق خادمی؛ مسئول کانون هواداران نفت و گاز گچساران)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار