رکورددار مروج فرهنگ اهدای خونی که سه بار رکورد ایران‌گردی در کارنامه خود دارد، امروز وارد مازندران شد.
کد خبر: ۲۴۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 06 June 2016

 

به گزارش تابناک مازندران، غلام‌رضا صالحی رکورددار معلول ایران با شعار «با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم»، 17 خردادماه وارد مازندران شد.

این سفیر موتورسوار ترویج فرهنگ اهدای خون به‌مناسبت گرامیداشت 14 ژوئن روز جهانی اهداکنندگان خون صبح امروز مهمان ویژه انتقال خون استان بود.

این رکورددار، سه‌بار رکورد ایران‌گردی را در کارنامه خود دارد و برای چهارمین‌بار سفر خود را از استان زنجان آغاز کرد و مازندران به عنوان هجدهمین استان، میزبان این سفیر بوده است.

صالحی در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: دست‌کم سالی دوبار خون خود را اهدا می‌کنم و سختی سفر در این راه برای من معنایی ندارد.

مدیرکل انتقال خون مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه رسالت انتقال خون مشخص است، گفت: دریافت خون سالم و توزیع آن در بین مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان است.

اسماعیل پوریانی با اعلام اینکه این‌گونه حرکات بسیار ارزشمند و در خود تجلیل است، خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی اصحاب رسانی به خودکفایی خون در مازندران رسیدیم که امیدواریم حرکات این چنینی که موجب ترویج فرهنگ انتقال خون در جامعه می‌شود بیش از گذشته ترویج شود.

به گزارش فارس، در پایان از حضور صالحی و همراهانش در زمینه ترویج فرهنگ اهدای خون با اهدای لوح و هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار