معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه فراگیری زبان عربی در جامعه اسلامی امری ضروری است، گفت: مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری محافل قرآنی تأکید فراوانی دارند که باید این مهم تحقق یابد.
کد خبر: ۲۴۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 08 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام رسول نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه امروز فراگیری زبان عربی باید بیشتر در دستور کار طلاب حوزه‌های علمیه قرار گیرد، اظهار کرد: تلفظ صحیح کلمات عربی می‌تواند یک طلبه را در آشنا ساختن با مبانی و تجوید در درس‌های حوزه علمیه کمک کند.
وی افزود: طلاب حوزه‌های عملیه مدارس استان قزوین بعد از اتمام امتحانات دروس حوزوی تلاش کنند تا با حضور گسترده و فعال در کلاس‌های زبان عربی بیشتر با این زبان آشنا شوند.
معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین مطرح کرد: خوشبختانه این دوره از کلاس‌ها همچون سال گذشته، امسال نیز با حضور اساتید مجرب حوزه علمیه قم و استان قزوین برگزار می‌شود.
نوروزی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با قاریان برجسته و ممتاز کشور و استان قزوین یادآور شد: مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری محافل قرآنی تأکید فراوانی داشتند که امروز باید این مهم تحقق یابد.
این مسؤول با بیان اینکه فراگیری زبان عربی در جامعه اسلامی امری ضروری است، ادامه داد: امروز با فراگیری زبان عربی و تلفظ آن می‌توانیم با آیات نورانی قرآن کریم آشنا شده و انس و الفت بیشتری با این کتاب آسمانی برقرار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار